500 uitstapjes per minuut

DagjeWeg.NL. Brengt mensen op ideeën

DagjeWeg.NL. Thuis en op de camping, altijd online. Marktleider. 13,9 miljoen bezoekers.

Download de Mediakit

Adverteer

DagjeWeg.NL Tickets

Verkoop tickets

Verkoop tickets

Meld je aan

Contentpartners van DagjeWeg.NL

Enkele adverteerders van DagjeWeg.NL

9292ov.nl, Albert Heijn Open Dagen, Almere City Marketing, ANWB Wintersportcampagne 2009/2010, Voorjaarscampagne 2010, Herfstcampagne 2010 DagjeUitTab (video uiting), ANWB Land van ANWB 2011/2012, Appelsientje Video Flash Advertorial Natuurdagen, Apenheul, Archeon, Animal Event, Art & Antiques Fair, Attractiepark Slagharen, Bavaria N.V., Bijenkorf, Bobbejaanland, Bouwfonds, CODA Museum, Campina (Open Boerderijdagen), Connexxion, De Beursorganisatie, Beeldentuin Garderen, De Efteling, Den Haag Marketing, De Zwaluwhoeve, Dienst Infrastructuur Verkeer en Vervoer, Amsterdam, Diergaarde Blijdorp, Rotterdam (Advertorial XXL campagne zomervakantie 2010), Dutch Water Dreams, Amsterdam, Euromast Rotterdam, Fryslân Marketing, Futureland, Gazelle, Geldmuseum, Gent, Greetzz Ballonvaarten, Groene Hart (blogpost juni 2010, Advertorial XXL), Heineken, Huis & Tuinbeurs, Holland Casino, Indoor Skydive Roosendaal, Kasteelruïne en Fluweelengrot Valkenburg, Kega Actiemarketing, Keukenhof, Koningin Julianatoren, Kruidvat, Kunsthal Rotterdam, Kobalt/Twist, L'Oreal, Libelle Zomerweek, Lowa, Madurodam, Margriet Winterfair, McDonalds, Mediaedge:cia, Menzis, Milner, Mindshare, Ministerie van Verkeer en Waterstaat (Nederland leeft met Water, Goochem het Gordeldier), Museumstoomtram Hoorn-Medemblik, Mooierlandschap.nl voorbeeld bijbehorende Leaderboard op homepage, voorbeeld Advertorial XXL DagjeUit-tab, Natuurmonumenten, NBTC Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen, Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid, Nederlands Openluchtmuseum Arnhem (Openluchtmuseum, leukste dagje oud!), Noord-Brabant, Ouwehands Dierenpark, Phantasialand, Peugeout, Pitch & Putt Support, Renault, Reed Business (Banner Castle Fair), Rijksmuseum Amsterdam, Sanoma Media, Sauna de Heuvelrug, Speelstad Oranje, Spoorwegmuseum (Zomertreinfestijn), Stayokay, Stichting Samenwerkende VVV's Limburg, SVB Media, T-Mobile met advertorial XXL en de bijbehorende steunadvertorial, Tilburgse Kermis, Toerisme Vlaanderen, Uitstapjesspecialist, Vakantiebeurs, Van Gogh Museum, Woonbeurs Amsterdam, Wunderland Kalkar

Contact, opgave en reserveren advertentieruimte

Neem contact op met de afdeling Sales, telefonisch, per e-mail of via onderstaand formulier. U mag ons ook bezoeken op onze werkplek in de Edesche Concertzaal.

DagjeWeg.NL
Postbus 8201 - 6710 AE Ede
T 0318-640175
E sales@dagjeweg.nl

Testimonials - reacties van adverteerders


Nederlands Openluchtmuseum

De combinatie tussen campagnes op DagjeWeg.NL en ticketing via Dagjewegtickets.nl is erg succesvol geweest. Lees de volledige business case »


Sportbedrijf Deventer (De Scheg)

Goud-UIT campagne

"De samenwerking met DagjeWeg.NL en Dagjewegtickets.nl heeft geleid tot een positieve confrontatie met Sport- en Bewegingscentrum De Scheg. Wij zien naar onze tevredenheid een grote stijging in naamsbekendheid, digitale bezoeken op onze website en de afname van entreekaarten. Persoonlijk contact en proactief meedenken zijn de sleutelwoorden achter onze succesvolle samenwerking!"

Erik Beuker, marketing & communicatie voor Sportbedrijf Deventer (De Scheg) -16/8/2016-

Midget Voetgolf Nieuw Vennep

Beste-UIT campagne

"DagjeWeg.NL resulteerde al binnen een paar dagen na plaatsing in een succesvolle voorjaarsvakantie, juist uit regio's waar nog nooit door ons was geadverteerd. Voor ons een enorm compliment dat gasten best een uurtje willen rijden om onze Midget Voetgolf in Nieuw Vennep te bezoeken. Grootste compliment voor de adviezen en uitgebreide begeleiding van DagjeWeg.NL!!"

Bas de Lang, eigenaar

Tilburgse Kermis

Advertorial XXL campagne

"De Tilburgse Kermis werkt al enkele jaren samen met Dagjeweg.nl. Wij stellen het advies op prijs voor een effectieve campagne en een duidelijk overzicht van het resultaat achteraf"

Yvonne Schoonis, Communicatie Tilburgse Kermis

ee-Xparc

GoudUIT-campagne

"Het ee-Xparc maakt sinds januari 2015 gebruik van de diensten van DagjeWeg.NL en we zien onze bezoekers aantallen omhoog schieten, super gaaf :) Nu kunnen nog meer mensen genieten van de leuke activiteiten die we bieden :) 'electrify your sensation'"

Rob van Uden, Parc manager

CtheCity

GoudUIT-campagne

"Via DagjeWeg.NL komt een groot deel van onze bezoekers uiteindelijk bij ons terecht. Mensen die op zoek zijn naar een uitdagend, verrassend en uniek uitje komen via DagjeWeg.NL in aanraking met CtheCity voor de stadstour in het donker."

Annick Versluis, marketeer

Ambisio, Paintballstrand

GoudUIT-campagne en Advertorial XXL campagne

"Leuke resultaten via DagjeWeg.NL, en zeer relevante bezoekers."

Martijn van den Bout, eigenaar Ambisio

Hertog Jan Brouwerij

GoudUIT-campagne

"Uit onze Analytics blijkt ook dat DagjeWeg.NL echt de belangrijkste 'derdensite' is die zorgt voor traffic naar de brouwerijpagina."

Stijn Tromp, marketing Hertog Jan Brouwerij

Philips museum

BesteUIT-campagne

Medio dit jaar hebben we samen met DagjeWeg.NL de campagne "Word onderzoeker in het Philips museum" opgezet ter promotie van het innovatieve iPad spel over 100 jaar Philips uitvindingen, Mission Eureka. Het mooiste bewijs van onze succesvolle samenwerking is het aantal bezoekers dat iedere keer het Philips museum binnenloopt met de openingszin: "We willen ook onderzoeker worden in het Philips museum!"

Mark Gripsen, Manager communications

Openluchttheaters

Advertorial XXL campagne

Van 7 juli tot en met 3 augustus draaide de advertorial van OPENLUCHTTHEATERS.NL op de uitagenda van DagjeWeg.NL. Het resultaat mag er zijn. De advertorial bereikte 19.000 bezoekers, waarvan maar liefst 599 bezoekers doorklikten naar de website OPENLUCHTTHEATERS.NL.

Zoals u in de tabel hierboven kunt zien, laten de statistieken van de website OPENLUCHTTHEATERS.NL over deze periode een aanzienlijke toename van bezoekers zien. In de eerste week, waarin ook de nieuwe website live ging, noteerden we 141 bezoekers waarvan 70,6% via DagjeWeg.NL kwam. In de daarop volgende weken respectievelijk 224, 269 en 309 (waarvan resp. 37,7%, 50,8% en 57,7% via DagjeWeg.NL) bezoekers (bron).

Linnaeushof

Billboard XXL campagne, "Deze zomer hebben wij voor het eerst gekozen voor een Billboard Campagne bij DagjeWeg.NL. Achteraf is gebleken dat dit zeer goede resultaten heeft opgeleverd. Onze banner op de homepage van DagjeWeg.NL heeft ons ruim 6000 kliks van unieke bezoekers in één week opgeleverd. En belangrijker nog is dat uit de statistieken is gebleken dat dit ook zeer relevante kliks zijn geweest. Gemiddeld bleven de bezoekers bijna 2 minuten op onze website en bekeken zij 6 verschillende pagina's. Het was een week met mooi weer en veel bezoekers in ons park, mede dankzij de Billboard Campagne van DagjeWeg.NL."

Walter Kleinhout, operationeel manager & marketing

Eendenboerderij Helvoirt

BeterUIT-campagne, "Wij zijn heel tevreden over het resultaat op DagjeWeg.NL. Veel meer mensen weten ons te vinden, ons bereik is dankzij DagjeWeg.NL veel groter geworden. Echt een aanrader!"

Suzan van Oirschot

De Bazaar Beverwijk

Billboard XXL campagne, "Het is erg prettig om met Marc van der Graaf te werken. Hij houd je goed op de hoogte van je acties en indien je dit wenselijk vindt kan je het tussentijds ook nog aanpassen. Onze Hemelvaart actie was daardoor een groot succes!"

Annelies Osinga, Marketing & PR Manager

ProDemos

BesteUIT-campagne en Billboard XXL Exposure, "Het team van DagjeWeg.NL denkt altijd graag met ons mee over hoe we met minimale middelen zoveel mogelijk mensen kunnen bereiken. Ze werken snel en efficiënt en meten ook het resultaat van een advertentie nauwkeurig. Fijne promotiepartner!!"

Willy van Wely, Communicatiemedewerker

Skidôme

BesteUIT-campagne en XXL Exposure, "De samenwerking met DagjeWeg.NL ervaren wij als zeer prettig. Het contact is goed, er wordt snel geschakeld. De medewerkers zijn enthousiast en denk graag mee."

Denise Robbeson, marketing

De Orchideeën Hoeve

BesteUIT-campagne en XXL Exposure, "De samenwerking met DagjeWeg.NL ervaren wij als zeer succesvol. Dagelijks mogen wij via DagjeWeg.NL bezoekers op onze website verwelkomen. Van onze BesteUIT-campagnes tot een grote XXL-bannercampagne, alle medewerkers denken in alles graag met je mee om er het beste uit te halen. Daarnaast zijn de lijntjes zeer kort waardoor alles snel geregeld is. Een toporganisatie met zeer professionele mensen!"

Femke Kroese, marketing & communicatie

Kasteel De Haar

BesteUIT-campagne en XXL Exposure, "Prettige samenwerking, mooie opmaak vanuit DagjeWeg.NL, goede resultaten. Na eigen website en google meeste bezoekers vanuit DagjeWeg.NL, reden om weer te verlengen met een jaar."

Martine Maas, marketing Kasteel de Haar

Museum het Valkhof

BesteUIT-campagne en XXL Exposure, "Van het begin een erg prettige samenwerking. Ze weten waar ze het over hebben en denken graag mee. Het levert ons bijzonder veel websitebezoeken op. En daar doe je het eigenlijk voor..."

Maarten Jeukens, marketing Museum Het Valkhof

Glowgolf Rotterdam

BesteUIT-campagne, "Fijne samenwerking, snelle respons bij vragen/opmerkingen! Opmaak van de website ziet er strak en overzichtelijk uit. Statistieken zijn ook uitgebreid en overzichtelijk."

Jeroen van der Meer, eigenaar

4All Events

XXL Exposure, "Wij hebben gemerkt dat wij effectiever zijn geworden door de 'normale' promotie te voorzien van extra online mogelijkheden/power van DagjeWeg.NL. Dus -zeker- voor herhaling vatbaar."

Jan te Pas, eigenaar

Happy You, make-up studio Apeldoorn

BesteUIT-campagne, "Sinds een jaar met DagjeWeg.NL in zee, erg enthousiast na wat bedenkingen. Veel klandizie via de site. Bij vragen, direct antwoord. Korte lijnen, wat erg prettig werkt. Kortom een aanrader voor een ieder die via internet gevonden wil worden.

Annemieke Vreeman, eigenaar

Adventurepark Waddenfun

BesteUIT-campagne, "Ons Adventurepark Waddenfun heeft sinds 10 weken de deuren geopend. DagjeWeg.NL kwam op ons pad, een groot aanbod, een groot bereik en erg persoonlijk. Goede adviezen en je ondersteunen om je bedrijf op de kaart te krijgen. Wij zijn erg tevreden."

Siegrid Hekma, eigenaar

SegTours, Zandvoort

BesteUIT-campagne, "Pagina ziet er prima uit! Krijg er ook veel reactie op. Wil even zeggen dat jullie een zeer professionele indruk op mij maken. Van account manager tot "webmaster" allemaal slimme mensen met goede teksten, werkt prima!!"

Bob Besselink, eigenaar

Reptielenhuis de Aarde, Breda

BeterUIT-campagne, "Aangezien ik alleen regionaal adverteer was ik erg sceptisch over een landelijke website maar toch weet DagjeWeg.NL een aantal bezoekers mijn kant op te sturen door een frisse, mooie website te presenteren."

Oscar Maas, eigenaar

Escher in het Paleis, Den Haag

BesteUIT-campagne, "Het eerste contact verliep stroef vanaf mijn kant. Dit vanwege de vele telefoontjes van partijen als Groupon etc. De uiterst leuke en nette manier van uitleggen maakte me echter nieuwsgierig. Nu een jaar verder ben ik erg blij met de samenwerking. Niet alleen is die proactief en uiterst aangenaam maar staat dagjeweg.nl in de top 5 van acties die de meeste bezoekers oplevert."

Marcel Westerdiep, Zakelijk Manager

Science Centre Delft

BeterUIT-campagne, "Wij merken dat bezoekers die via DagjeWeg.NL op onze website komen, gemiddeld meer pagina's bezoeken en langere tijd actief zijn dan de gemiddelde bezoeker. Kwantiteit is leuk, maar het gaat ons voornamelijk om de kwaliteit; daadwerkelijk geïnteresseerde bezoekers op de website van het Science Centre Delft!"

Ivonne Kroon, Marketing Sales & Communicatie

cTaste

Advertorial XXL, "Ctaste werkt eigenlijk nooit met advertenties (zowel online als offline) omdat ze nooit iets opleveren, DagjeWeg.NL is hierin een uitzondering: ze hebben bewezen dat ze daadwerkelijk veel clicks naar onze website kunnen verzorgen."

Sandra Ballij, Marketing Sales & Communicatie, cTaste

ss Rotterdam

BesteUIT-campagne, "DagjeWeg.NL staat in de top 3 van directe verwijzingen voor 2013. Wij zijn helemaal tevreden."

Inez van Dijke, marketing ss Rotterdam

Openluchtmuseum Arnhem

Advertorial en BesteUIT-campagne, "We hebben gekeken hoe vaak er op onze link is geklikt via de vermelding op jullie website. Over het aantal kliks zijn we zeer tevreden."

Samira Weber, marketing Openluchtmuseum Arnhem

Het Muiderslot

Advertorial XXL Exposure Pakket, "De resultaten van de afgelopen periode zijn zeer bemoedigend."

Corry Gorter - Meessen, communicatie & PR Het Muiderslot

SEC Survivals

BesteUIT-campagne, "Wij zijn zeer tevreden met de resultaten van onze vermelding op DagjeWeg.NL. Het rendement is uitstekend, dagelijks monitoren we bezoekers die via DagjeWeg.NL komen. De samenwerking verloopt erg soepel, met goede tips voor een nog betere presentatie."

Joy Taling, eigenaar SEC Survivals

Kreactief

BesteUIT-campagne, "Zeer tevreden over de service van DagjeWeg.NL. Het hele proces van aanleveren tot plaatsing van de advertorial is goed en snel begeleid. Daarnaast is het aantal doorkliks naar mijn website door het dak gegaan sinds ik me aangemeld heb. Kortom, ik ga voor verlenging!"

Karin Broere, Kreactief

Amsterdam Excursies

BesteUIT-campagne, "Natuurlijk ben ik tevreden met DagjeWeg.NL want jullie helpen me op een fantastische manier, dank voor het meedenken en de persoonlijke betrokkenheid!"

Raoul Serrèe, eigenaar Amsterdam Excursies, klant sinds 2006

DePicknicktafel

BesteUIT-campagne, "Het resultaat van mijn vermelding op DagjeWeg.NL is zeer verrassend! De service is snel en goed en er wordt met je meegedacht als het gaat om opvallen, updates en bijvoorbeeld feestdagen. Heel fijn!'".

Lidewij Crama, eigenaar DePicknicktafel

Attractiepark Toverland

BesteUIT-campagne, "Onze pagina op DagjeWeg.NL wordt sinds de BesteUIT-campagne tot 8x meer bezocht! Wij zijn zeer tevreden, ook over de kortingsactie die we via DagjeWeg.NL hebben lopen. We merken dat vele gasten met deze kortingsbon naar ons betoverende park komen..."

Vicky Vekemans, marketeer bij Attractiepark Toverland

Pretpark Schloss Beck

Advertorial en BesteUIT-campagne, "De samenwerking met DagjeWeg.NL is voor ons de eerste en belangrijkste stap om van print reklame over te stappen op internet reklame. De betere prijs/kwaliteit verhouding is vanaf het begin meetbaar."

Jacob Graveland, marketing

Museumstoomtram Hoorn-Medemblik

Advertorial en BesteUIT-campagne, "Het doet me genoegen te melden dat u onze meest succesvolle portal bent"

Rene van den Broeke

Scoot4fun, Koedijk

(2013) BeterUIT-campagne, "Na de start van ons scooterverhuurbedrijf zijn wij actief op zoek gegaan naar promotiemogelijkheden op internet. Vrijwel direct kwamen wij uit op DagjeWeg.NL met meer dan 6 miljoen bezoekers per jaar. Meteen informatie ingewonnen en gekozen voor BeterUIT-campagne. Binnen enkele dagen hadden wij al onze eerste klant die via DagjeWeg.NL bij ons een boeking deed. Als dit een voorbode is van wat ons nog te wachten staat dit seizoen dan kunnen we de mouwen nu alvast gaan opstropen......"

(2016) GoudUIT-Campagne + UITgelicht-Campagne + XXL Channel Campagne, "Ik kan gewoon niet zonder jullie. Jullie zorgen voor 45% van de bezoekers op mijn website. Wat een mooie ontwikkeling!"

Paul Faure, directeur/eigenaar

Scooter Experience op Twitter


DagjeWeg.NL voorwaarden