Beoordelingen Het Noordbrabants Museum

Indrukwekkend
8 Cijfer 8 van 10 punten.8888

Bezoekdatum: 12-08-2021

Datum beoordeling: 13 augustus 2021

Reisgezelschap: met vrienden

Expo van Eva Jospin was geweldig. Ik mis alleen een bankje om de video te bekijken. Deze kon je bekijken beneden maar ook boven aan de trap, een zeer ongelukkige plaats, mensen staan voor je en je moet niet op een trap hoeven te staan. Expo was uitgebreid en informatief. Helaas heb ik hem niet goed kunnen bekijken omdat het veel te druk was en er weinig afstand gehouden werd. Gelukkig heb ik een museumkaart en ben in de gelegenheid om nog eens terug te komen voor eind november. Ik vraag me wel af waarom er een tijdslot is dat zo weinig effect heeft. We waren wel weer heel blij dat we weer in ons vertrouwde museum waren en chapeau voor de geweldige inhoud en opzet van de expo’s.

Beoordeling gegeven door Stans van wesel.

Topmuseum!
10 Cijfer 10 van 10 punten.10101010

Bezoekdatum: 8 maart 2016

Datum beoordeling: 9 oktober 2016

Reisgezelschap: met partner

Ik was verbaasd hier geen recente recensies tegen te komen na zo'n grandioze tentoonstelling van Jheronimus Bosch. Een expositie van wereldklasse (heb hem ook in het Prado gezien, die was een stuk minder verzorgd). Alles is tot in de puntjes goed geregeld hier, mooie vervolgexposities ook, prachtige museumwinkel en sfeervol restaurant (+ mooi buitenterras bij zonnig weer).

Beoordeling gegeven door M. Huising.

8 Cijfer 8 van 10 punten.8888

Bezoekdatum: 21-11-2009

Datum beoordeling: 20 december 2009

prachtige tentoonstelling en leuk dat er een film was en boven voor de kinderen alles van vera de muis en een doe-hoek.

Beoordeling gegeven door N.N..

8 Cijfer 8 van 10 punten.8888

Bezoekdatum: 10 oktober 2009

Datum beoordeling: 10 oktober 2009

Zo mooi alsof het lijkt of dat je midden in het bos staat met die mooie tekeningen! Ik moest het zien.Echt de moeite waard! Marjolein Bastin in het noord=brabantsmuseum.

Beoordeling gegeven door Bert den Hartog.

9 Cijfer 9 van 10 punten.9999

Bezoekdatum: 21.06.2008

Datum beoordeling: 21 juni 2008

Ik ben met mijn man en een neef ,die moeilijk ter been is, naar het Noord Brabantsmuseum geweest, met de trein. Alles verliep soepel, de service in het museum t.a.v lift- en toiletgebruik waren uitstekend en toen hij naar buiten wilde omdat hij zich niet helemaal goed voelde, werd direct gevraagd of er bedrijfshulpverlening nodig was.10 + De expositie zelf (Muziek, gespeeld en verbeeld) was heel interessant en door het vele interactieve werd het een heerlijke doe-middag, waarvan we alle 3 genoten hebben.Ook de lunch was prima , lekker ook nog in de zon !

Beoordeling gegeven door Tineke Kanen.

9 Cijfer 9 van 10 punten.9999

Datum beoordeling: 24 januari 2008

Tijdens een stadswandeling in Den Bosch kwamen wij langs het Noord Brabants Museum waar op dat moment een tentoonstelling was over de woelige jaren 70. Geweldig het feest der herkenning. Van de brommers tot de prachtige spotprenten over de politiek, de autoloze zondag, de liedjes van toe, één van de acht van Mies Bouman. Geweldig zo'n kersje op onze Bossche bollen wandeling.

Beoordeling gegeven door Lucina Bolding.

8 Cijfer 8 van 10 punten.8888

Datum beoordeling: 24 januari 2008

Hele leuke tentoonstelling over de jaren 70. Eerst natuurlijk koffie met boschebol. Daarna Noordbranbants Museum, eerst tentoonstelling over de jaren 70 dan de vaste collectie. Wat we ook heel leuk vonden was de winkel van De Gruijter en de collectie van Philips. Het is een heel overzichtelijk museum. Daarna heerlijk gegeten. Toen weer met de trein naar huis. Een heerlijke dag.

Beoordeling gegeven door N.N..

9 Cijfer 9 van 10 punten.9999

Datum beoordeling: 26 december 2007

Wauw, een te gekke tentoonstelling in het Noord-brabants museum. Jeugdsentiment, maar dan op een zeer positieve manier. We hebben genoten van ons dagje Den Bosch.

Beoordeling gegeven door Jetske.

9 Cijfer 9 van 10 punten.9999

Datum beoordeling: 26 december 2007

Tentoonstelling Wauw in het Noord-brabants museum was een groot feest van herkenning. Ergleuk om deze tijd uit m'n jeugd weer te ervaren.

Beoordeling gegeven door N.N..

9 Cijfer 9 van 10 punten.9999

Datum beoordeling: 22 november 2007

In het noord brabantsmuseum.... Is het zeer goed toeven De werversstraat is ook voor mij als gehandicapte goed bereikbaar....... Kan overal goed naar kijken...daar kom ik uit eindelijk voor met een minimum inkomen wil je immersook wel eens wat. Z e e r hartelijk bedankt voor de zorg

Beoordeling gegeven door L.a.boumeester -appij(bertha).

8 Cijfer 8 van 10 punten.8888

Datum beoordeling: 17 november 2007

Ik heb vandaag van uw expositie mogen genieten, die u Wauw heeft genoemd en die naam terecht gekozen. Ik heb mijn jeugd opnieuw mogen ervaren. Ik was in die tijd 12 tot 19 jaar en liep ook met een hot-pence rond. Ik moest mezelf ook zien bezig te houden met breien, haken en macramé en juist dat soort dingen, waar je in latere tijden geestelijk rijker van werd. Ik dank u dat u deze expositie ook heeft verzorgd, zoals de jaren 50 die ook zo innoverend was.

Beoordeling gegeven door Mirjam Driessen.