Beoordelingen Verdronken Land van Saeftinghe

Filter op gezelschap:

Adenbenemd mooie brkawater wildernis!

10
Bezocht: 1-12-2013
Geschreven: 2 december 2013

Mooi bezoekerscentrum, goede gids en daarnaast veel mogelijkheden om zelf van het gebied te genieten. Nabij het gebied zijn diverse leuke cafe's waaronder in Emmadorp en Paal, waar je heerlijk kan nagenieten van de tocht

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Pepijnmet een groep