Inwoners Wouw gratis naar museum

artikel613

Jubileum reden Wouwenaren uit te nodigen

archief oud artikel Wouw, Noord-Brabant Inwoners van het Brabantse dorp Wouw kunnen gratis naar de tentoonstelling 'Wauw!' in het Noordbrabants Museum. Het museum nodigt hen niet alleen uit vanwege de gelijkklinkende naam, maar ook omdat hun dorp 775 jaar bestaat.

- advertentie -

In een lokale verspreide huis-aan-huiskrant vinden bewoners van Wouw een bon waarmee zij gratis de tentoonstelling over de jaren zeventig in het museum te Den Bosch kunnen bezoeken. Tot en met 27 januari mogen  de 4.845 Wouwenaren voor niks naar 'Wauw!'. "We hopen de inwoners van Wouw hiermee een plezier te doen en bij te dragen aan de feestvreugde rond het 775 -jarige bestaan", aldus het Noordbrabants Museum.

- advertentie -

Reageer op dit artikel

Sleep de balk om een cijfer van 1 tot 10 te geven

Bijzonderheden

Je gegevens

We gebruiken je gegevens alleen voor deze review. Onze spelregels en jouw privacy.