Waardeloos pas vergeten wel mail bevestiging en ka




1Totaal niet mee denken als je je pas bent vergeten. Stom maar wel mailbevesteging en kan op rekening laten zien dat er gewoon betaald is. Maar werden gewoon weg gestuurd als kleine kinderen waardeloos. Jaren Pathé pas gehad daar denken ze met je mee. Theo veling
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving