Beoordelingen Herberg de Boer'nkinkel

Filter op gezelschap:

heerlijke dagen

99
Bezocht: half november 2010
Geschreven: 25 november 2010

Half november 2010; geen zin in eigen verjaardag thuis, dus 3 dagen eruit. De boerenkinkel was een geweldige keuze; eten (verrassingmenu zonder onaangename verrassingen), personeel (vriendelijk, informatief), ligging (bossen en park op loopafstand), kamer (rustig, groot genoeg (nr.2)), allemaal prima. Wij komen vaker in de omgeving en de overstap van een groot complex naar een meer intiem complex is goed bevallen. Als er geen gekke dingen gebeuren: volgend jaar gewoon weer !

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Fam. Redeker

Review

99
Bezocht: 21 juli 2010
Geschreven: 28 juli 2010

Zeer goede keuken, prima huiswijn, goed geinformeerd personeel. 21 juli aten wij daar een verrassingsmenu, waarop niets aan te merken was. De kok gebruikt geen kant-en -klare producten, maar maakt alles zelf. De gids "Lekker" mag dan vinden dat de stoelen vuil en bekruimeld zijn en dat het personeel slecht gekleed is, wij hebben daar niets van gemerkt. Alles was schoon en het personeel droeg stijlvolle kleding. Een aanrader!!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
kritisch 60+ echtpaar

Review

99
Bezocht: 02-10-2008
Geschreven: 16 oktober 2008

Uitstekende high tea gehad met mijn zussen. Zeer verzorgd met eigen gemaakte jams en verse thee. Een echte aanrader!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Marjolein Bosch