Beoordelingen Ballorig Hattem

Filter op gezelschap:

Review

99
Bezocht: juni 2008
Geschreven: 15 oktober 2009

De kinderen vonden dit een super uitje! Er is van alles te doen, ze hoeven zicht geen ogenblik te vervelen. Zelfs ouderen kunnen meedoen met de kids, trampolinespringen en boven in de auto op een rail, super!!! Als we na een dag springen, klauteren en ballengooien weer naar huis gaan, vragen ze gelijk, wanneer gaan we weer? Dus ik zou zeggen, ga er maar heen en laat u overtuigen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Annet de Jong-Vinke

Review

88
Bezocht: augustus/september 2008
Geschreven: 14 februari 2009

Ballorig erg leuk met kleine kinderen maar ook met grotere kinderen. Door de opzet van de verschillende onderdelen is het voor de ouders erg overzichtelijk.... Ook kunnen de ouders heerlijk gaan zitten met het van huis meegenomen krantje of papierwerken ballenbak en klimbaan voor de kleinsten muziekpodium en trampoline's ballenbak en klimbaan voor de groten Ook is er een kleine snackhoek waar (ook) koffie, thee en ranja verkocht wordt. Ideaal voor kinderfeesten!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
W.A. Overweg

Review

88
Bezocht: 25/07/2008
Geschreven: 5 augustus 2008

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
D. Huizing

Review

88
Bezocht: 1 juli
Geschreven: 12 juli 2008

Voor het eerst op schoolreis en dan een hele dag kaluteren dit is é♥én groot feest

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Tineke Juffer

Review

99
Bezocht: mei vakantie
Geschreven: 29 juni 2008

Geweldig was het en helemaal voor de kids wij hebben 2 jongens van 4 en 6 nou ze kunnen zich daar echt uitleven zijn net aapjes en wij lekker zitten toe te kijken met een kopje koffie fijn toch!!!!!!!!!!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: mei vakantie
Geschreven: 20 mei 2008

Het was geweldig en natuurlijk helemaal voor de kids het zijn net van die aapjes ze vermaken zich prima en als de kids genieten genieten wij toch ook!!!!!!!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
a hammer

Review

99
Bezocht: 28 april 2008
Geschreven: 2 mei 2008

Het was weer geweldig in ballorig de kids hebben zich weer prima vermaakt en dan natuurlijk de mamas ook vooral die trap autootje die doen het goed bij de jongens Wel beetje jammer is dat je voor de 6 euro intree niet je eigen eten of drinken mee mag nemen

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
a hammer

Review

88
Bezocht: 29 april
Geschreven: 18 april 2008

geweldig voor de kinderen en dan dus ook voor de ouders het blijft leuk en elke vakantie gaan we een dagje zo ook 29 april in de meivakantie gezellig toch

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.