Zwembad Forum Kwadraat

Zwembad Forum Kwadraat

Wie wil zwemmen in Voorburg, moet in Forum Kwadraat wezen. Dit sportcentrum is een zwembad met horeca.

Het zwembad heeft geen uitgebreide sauna's, glijbanen of bubbelbaden, maar is prima geschikt voor banen zwemmen en recreatief zwemmen. In het 25 meter lange bad worden ook veel zwemlessen gegeven.

Zwembad Forum Kwadraat in Voorburg is ook geschikt voor: kinderfeestje. Deze activiteit is geschikt voor  het hele gezin.

 Bezoek www.forumkwadraat.nl

Wat vinden anderen?

?
Heb je dit uitstapje bezocht of deze activiteit gedaan? Help anderen in het maken van hun keuze en schrijf zelf een review.

- advertentie -