1

Leesclub Makkelijk Lezen




Leesclub Makkelijk Lezen

» Let op: deze activiteit is voorbij «

We lezen boeken voor volwassenen in eenvoudige taal. U hoeft niet goed te kunnen lezen. U wordt voorgelezen. Leest u ook mee? Meld u

We lezen boeken voor volwassenen in eenvoudige taal. U hoeft niet goed te kunnen lezen. U wordt voorgelezen. Leest u ook mee? Meld u aan via www.leefenleer.nl

 Bezoek www.amsterdamsuitburo.nl

Leesclub Makkelijk Lezen
Leuke foto beschikbaar? Stuur er eentje op naar redactie@dagjeweg.nl.