Tekencafé
Vind je het leuk om te tekenen of wil je er graag mee beginnen? Iedereen is welkom in het tekencaf. Samen tekenen, alles mag Tips en trucs delen met anderen Je hoeft geen ervaring te hebben Gratis, maar neem je eigen tekenspullen mee!Met een gedeelde passie voor tekenen besloten Trudy, Ditta en Anne samen het Tekencaf op te richten. Vanuit de gedachte dat het gezelliger is om samen te tekenen en dat je veel van elkaar kunt leren, wordt het Tekencaf nu elke eerste woensdag van de maand gehouden.Of je nu een doorgewinterde kunstenaar bent of het tekenen gewoon eens uit wilt proberen, iedereen is welkom!Je werkt aan je eigen project. Wij zorgen voor een gezellige sfeer!

