Plantaardige potluck en boeklezing in bostuin
Jeroen Siebelink komt vertellen over zijn nieuw uitgekomen boek "het bedwelmingsapparaat" en wordt geïnterviewd door journalist Marc van Dijk. Na de lezing kun je je eigen exemplaar scoren die Jeroen voor je zal signeren! Jeroen geeft een gratis boek weg aan de 30e- en 50e bezoeker.
Geniet van de prachtige bostuin van Roumiana en raak geïnspireerd door alle lekkers wat er te proeven is. Neem zelf ook iets plantaardigs mee, voor de andere bezoekers om te proeven!
Kortom; een gezellige middag met leuke ontmoetingen in een ontspannende omgeving.
Meld je aan om je plekje bij de lezing te garanderen:
https://getinvolved.activism.wtf/events/wtf-arnhem-netherlands---meetup-roumiana-s-garden-18-juli-2026

