Beoordelingen Winterfair in de Beeldentuin Garderen

Filter op gezelschap:

Dit jaar weer!!

99
Bezocht: December 2011
Geschreven: 1 december 2012

Erg gezellig evenement om het " kerstgevoel" te krijgen!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Fam Alburgmet partner