Beoordelingen Real Human Bodies

Waardeloos
1 11111

Bezoekdatum: 7 maart 2020 Almelo

Datum beoordeling: 14 maart 2020

Reisgezelschap: met partner

Slap aftreksel van het origineel. Expositie besloeg slechts 1 klein zaaltje. Veel tekst en weinig artefacten die groezelig ogen en hun beste tijd al lang geleden hebben gehad. Verklarende kaartjes lagen soms bij de verkeerde artefacten. Al met al is de toegangsprijs van 17 euro schandalig hoog voor hetgeen wordt aangeboden.

Beoordeling gegeven door Larkin.

Super
8 Cijfer 8 van 10 punten.8888

Bezoekdatum: 2 augustus

Datum beoordeling: 11 september 2018

Reisgezelschap: met partner

De expositie bezocht in Vlissingen ,zelf werk ik in de zorg ,en dat is een stukje anatomie van het lichaam ,zeer intresant. Deze tentoonstelling moet je niet bezoeken ,as er geen medische achtergrond is ,het is geen kijk programma ,maar informatief,en leerzaam . Meer moet je hier niet van verwachten,en het zijn inderdaad lichamen van dode mensen,en daar wordt met respeckt mee omgegaan.Dat het voor een leek ,luguber is ,ja daar kan ik best inkomen ,maar dan moet je daar niet naartoe gaan. Ikzelf heb er veel aan gehad ,duidelijke uitleg ,over alles, Mijn compliment.

Beoordeling gegeven door Myriam lootens.

waardeloos
1 11111

Bezoekdatum: 11-05-2018

Datum beoordeling: 13 mei 2018

Reisgezelschap: gezin

Kom je in Utrecht aan, met online gekochte kaarten, staat er doodleuk dat het 11-5 niet open is. Na een telefoontje volgt dat het om 13.00 open gaat. Sta je daar ruim een uur later weer. Gaat helemaal die dag niet open. Niemand om je te woord te staan, geen sorry, nergens hoe je je geld terug moet krijgen. Uiteindelijk iemand gevonden. Krijg je een email adres. Blijkt deze fout te zijn. Zo onprofessioneel. Zo ga je niet met betalende klanten om.

Beoordeling gegeven door yvette.

Erg slecht!
1 11111

Bezoekdatum: 12-05-2018

Datum beoordeling: 12 mei 2018

Reisgezelschap: met oudere kinderen

Lijkt niet op Bodyworld van Von Hagen. Slecht geprepareerde objecten. Erg slecht uitgelicht en veel objecten foutief opgesteld. Veel zag er ook viezig uit. Bij Bodyworld ziet alles er veel beter uit en veel mooier. Heel veel tekstborden met algemeen bekende informatie en onzin. Een kop: Hoe onstaat nierkanker? Veel bla bla en dan: we weten het niet, maar asbest en roken hebben grote invloed. Gelet op de grote van deze tentoonstelling is de prijs veel te hoog. Daarnaast is op internet kaarten kopen duurder dan aan de deur. Zonde van de tijd en geld.

Beoordeling gegeven door Hans.

Vooral niet gaan !!
1 11111

Bezoekdatum: 06 05 2018

Datum beoordeling: 6 mei 2018

Reisgezelschap: gezin

Aan alle mensen die nog interesse hebben om hier heen te gaan: NIET DOEN en al helemaal niet online tickets kopen want aan de kassa is alles goedkoper. Wat krijg je te zien? Posters, veel posters en wat slechte Chinese lichamen die er erg slecht uitzien. Voor een tentoonstelling is het gewoon eenvoudige geldklopperij door de exposanten die verdacht weinig medische kennis hebben. Tenslotte is de expo heel erg klein wat ons oordeel voor 3 personen brengt op een dikke onvoldoende en zonde om daar geld aan uit te geven. Als je een medische atlas bij de apotheek koopt heb je veel meer info en ook nog eens meer in detail uitgelegd.

Beoordeling gegeven door Joop.

Teleurstellend klein
6 Cijfer 6 van 10 punten.6666

Bezoekdatum: 11februari 2018

Datum beoordeling: 12 februari 2018

Reisgezelschap: gezin

Alles wat we gezien hebben was indrukwekkend,maar de tentoonstelling is veel te klein! Het werd aangeprezen alsof je er uren zoet zou zijn maar na een klein kwartiertje ben je er wel doorheen,erg teleurstellend! Heel eerlijk : de 15euro p/p is veel te duur voor zo weinig, voor wat je te zien krijgt.…

Beoordeling gegeven door Bender.

Teleurstellend!
1 11111

Bezoekdatum: 22-10-2017

Datum beoordeling: 22 oktober 2017

Reisgezelschap: met partner

Vandaag in Nijmegen naar de Real Human Bodies geweest... wat een teleurstelling! Er stond nergens aangegeven waar je kon parkeren, dus een tijdje zitten zoeken. Toen we binnen kwamen was het ontvangst niet bepaald vriendelijk.. de vrouw aan de kassa zei helemaal niets en alleen de tickets werden gescand. Tentoonstelling is niet mooi aangekleed en alles staat heel dicht op elkaar. Het was zo druk dat we het amper hebben kunnen zien... met 30 min stonden we weer buiten. Veel en veel te duur voor hetgene wat je ervoor krijgt! Dan ga ik veel liever naar Body World in Amsterdam.. en daarbij kwam ook nog dat tickets aan de kassa een paar euro goedkoper waren dan online, belachelijk!

Beoordeling gegeven door Roos.

Teleurstellend en waardeloos
2 Cijfer 2 van 10 punten.2222

Bezoekdatum: 11 augustus

Datum beoordeling: 11 augustus 2017

Reisgezelschap: met vrienden

Liefdeloze tentoonstelling die de naam niet verdient. De tentoonstelling getuigt van weinig respect tegenover de gebruikte lichamen en doet afbreuk aan de wens van de overledenen om de wetenschap te dienen. Zonde van het geld, veel te dure entree. Niet te vergelijken met Bodyworlds en Gunter van Hagen's werk.

Beoordeling gegeven door A.

Tegenvaller
6 Cijfer 6 van 10 punten.6666

Bezoekdatum: 03-08

Datum beoordeling: 7 augustus 2017

Reisgezelschap: met een groep

Vond het best tegen vallen. Zeer klein, nummers slecht te vinden / leesbaar. Bodyworld Amsterdam is veel mooier en uitgebreider. 15 euro is voor deze tentoonstelling te veel gevraagd.

Beoordeling gegeven door Cindy.

Heel interessant
8 Cijfer 8 van 10 punten.8888

Bezoekdatum: 1 augustus 2017

Datum beoordeling: 4 augustus 2017

Reisgezelschap: met vrienden

Na de vorige beoordeling gelezen te hebben,snap ik niet hoe die tot stand is gekomen.Wij (vriendengroepje 7 personen 70+) hebben de tentoonstelling bezocht afgelopen dinsdag 1 augustus 2017,wij vonden de tentoonstelling mooi opgezet en erg interessant,alles was te bekijken vanaf het hoofd t/m de voeten zowel binnen als buitenkant met de nodige beschrijvingen. Wij vonden alleen de prijs € 15,00 p.p. erg hoog omdat de tentoonstelling niet zo groot was. Daarom een cijfer 8.

Beoordeling gegeven door Cecile Obrie -Spuesens.

Gewoon niet gaan!
1 11111

Bezoekdatum: 28-07-2017

Datum beoordeling: 28 juli 2017

Reisgezelschap: met partner

Binnenkomst is zeer slecht zit een oude vrouw die je niet begroet. Je moet alles zelf vragen waar je heen moet. Vrouw praat gebrekkig Nederlands. Eenmaal binnen staat er bij diverse plekken verkeerde informatie. Totaal kan je er in 1 minuut doorheen lopen. Veel wat er tentoongesteld staat is kapot of missen delen. De opstelling is erg saai staat geen achtergrond muziek op dus kan net zo zijn als in de dokterswachtruimte. Niks ligt beschermd dus alles kan aangeraakt worden en opgepakt worden.

Beoordeling gegeven door De jong.