Niet geweldig




6Wordt niet zo dik uitgepakt als ze op internet vermelden. Er is wat verlichting door het park maar niet veel of spectaculair of zo. Heel veel is niet toegankelijk door niet bekende redenen. De kerststal daarentegen vinden wij wel erg mooi en groot. We hebben ons op zich best vermaakt maar het is in onze beleving niet wat ze op hun site beloven.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving