Super tent en top bediening




10Snelle bediening, goed eten, goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel, mooie locatie.




10Snelle bediening, goed eten, goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel, mooie locatie.




2Zaterdag 10 sept.daar wat gegeten,vriendelijk personeel,maar de hamburger was niet te eten de patat slap,jammer dat wij het niet terug gestuurd hebben nog altijd spijt en de pest erin,de prijs was 15,50 we hadden beter naar de Mac kunnen gaan maar dat vinden wij ook niet lekker, we zijn beter gewend van dit restaurant.met 2 thee erbij 36,90. Advies rij door naar het strandje van Harderwijk leuk restaurantje op het strand met heerlijke hamburgers.




10Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Lekker buiten gezeten.




4Zaterdag 3 september 2022 gereserveerd omdat wij een aanbeveling hadden gekregen om hier te gaan eten. Vooraf kipcocktail besteld en als hoofdgerecht kip Karin en een zalmfilet. De cocktail werd geserveerd in een ijscoupe waar voornamelijk sla en gesneden komkommer in zat. Verder een enkel stukje kip en een paar stukjes ananas, prijs €7,95! Laten staan omdat we deze prijs niet willen geven voor enkel wat groenvoer. Het hoofdgerecht was matig, de kip zou een halve moeten zijn maar het waren een paar stukjes met saus er overheen en veel te gaar en snotterig. De zalmfilet was eveneens matig, vrij wit van binnen en droog. Toen we wilden afrekenen stond de cocktail gewoon op de rekening. Hier wat van gezegd en na overleg van de rekening afgehaald. Jammer dat geen leidinggevende zich meldde om te overleggen wat hier aan de hand was. Dit hadden we wel verwacht en op prijs gesteld. Voor ons dan ook geen bezoek meer aan dit restaurant. Overigens moet wel vermeld worden dat het, jonge, personeel zeer vriendelijk was.