Beoordelingen Restaurant Buds Tolhuis 11

Filter op gezelschap:

Super tent en top bediening

10
Bezocht: 5 mei 2025
Geschreven: 6 mei 2025

Snelle bediening, goed eten, goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel, mooie locatie.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Nelymet vrienden

2

22222
Bezocht: 10 september 2022
Geschreven: 12 september 2022

Zaterdag 10 sept.daar wat gegeten,vriendelijk personeel,maar de hamburger was niet te eten de patat slap,jammer dat wij het niet terug gestuurd hebben nog altijd spijt en de pest erin,de prijs was 15,50 we hadden beter naar de Mac kunnen gaan maar dat vinden wij ook niet lekker, we zijn beter gewend van dit restaurant.met 2 thee erbij 36,90. Advies rij door naar het strandje van Harderwijk leuk restaurantje op het strand met heerlijke hamburgers.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Marian van Huizenmet partner

Super

10
Bezocht: 3 september
Geschreven: 6 september 2022

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Lekker buiten gezeten.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Rmet vrienden

Matig

4444
Bezocht: 3 september 2022
Geschreven: 4 september 2022

Zaterdag 3 september 2022 gereserveerd omdat wij een aanbeveling hadden gekregen om hier te gaan eten. Vooraf kipcocktail besteld en als hoofdgerecht kip Karin en een zalmfilet. De cocktail werd geserveerd in een ijscoupe waar voornamelijk sla en gesneden komkommer in zat. Verder een enkel stukje kip en een paar stukjes ananas, prijs €7,95! Laten staan omdat we deze prijs niet willen geven voor enkel wat groenvoer. Het hoofdgerecht was matig, de kip zou een halve moeten zijn maar het waren een paar stukjes met saus er overheen en veel te gaar en snotterig. De zalmfilet was eveneens matig, vrij wit van binnen en droog. Toen we wilden afrekenen stond de cocktail gewoon op de rekening. Hier wat van gezegd en na overleg van de rekening afgehaald. Jammer dat geen leidinggevende zich meldde om te overleggen wat hier aan de hand was. Dit hadden we wel verwacht en op prijs gesteld. Voor ons dan ook geen bezoek meer aan dit restaurant. Overigens moet wel vermeld worden dat het, jonge, personeel zeer vriendelijk was.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Rob Vosmet partner