Beoordelingen Strandpaviljoen Paal 28

Filter op gezelschap:

Helemaal niets

11111
Bezocht: 23 maart 2022
Geschreven: 23 maart 2022

Dit jaar voor de 15e keer op Texel, en iedere keer gaan we dan 1 of 2x bij Paal28 eten. Dit jaar dachten we hier ook te gaan eten, maar tot onze verbazing mochten we geen avondmaaltijd op het terras bestellen. Vreemd, want de tafel naast ons zat zich tegoed te doen aan spareribs met patat.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Peter met partner