Helemaal niets




1Dit jaar voor de 15e keer op Texel, en iedere keer gaan we dan 1 of 2x bij Paal28 eten. Dit jaar dachten we hier ook te gaan eten, maar tot onze verbazing mochten we geen avondmaaltijd op het terras bestellen. Vreemd, want de tafel naast ons zat zich tegoed te doen aan spareribs met patat.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving