Beoordelingen Plopsaqua De Panne

Filter op gezelschap:

......

11111
Bezocht: 21-08-2025
Geschreven: 20 augustus 2025

Erg teleurgesteld – nooit meer! Ons bezoek aan Plopsaqua was een grote teleurstelling. Allereerst de zwemkledingregels: je mag alleen een zwembroek zonder rits of zakken dragen. Heb je die niet bij? Dan moet je er één van hen kopen – voor meer dan 50 euro! Pure oplichterij. Daar stopt het niet. Voor een locker betaal je 5 euro, en je krijgt maar 2 euro terug. Dus eigenlijk betaal je 3 euro extra, enkel om je spullen op te bergen. Tel daar de dure parking nog bij, en je betaalt een klein fortuin voor een dagje zwembad. En dan krijg je ook nog te maken met onredelijke regels en extra kosten. Kortom: zwaar teleurgesteld, veel te duur, en ik kom hier nooit meer terug. Waarschuwing aan iedereen: denk goed na voor je hier naartoe gaat!

Prijs/kwaliteit 1
Personeel 1
Service 1
Hygiëne 1
Omgeving 1
Emet jonge kinderen

Slecht zwembad

11111
Bezocht: 8 augustus 2025
Geschreven: 8 augustus 2025

Het bezoek aan het zwembad was zwaar teleurstellend. Vanwege de zwemkledingseisen waren we speciaal naar de Decathlon gegaan voor zwembroeken zonder ritsen en zakken. Eenmaal aangekomen bleken ze niet te voldoen. Het moest lycra zijn. Nadat we de zwembroeken geruild hadden en weer een uur verder waren kwam de volgende teleurstelling: 5 euro voor een locker. Overall in het park is vreselijke plopsa muziek, er is geen ontkomen aan. De staff was niet begripvol voor de situatie en kon niet uitleggen waarom het lycra moest zijn. Omdat iedereen de verkeerde zwembroek heeft en daarna gaat protesteren moet je extra lang in de rij staan en in ons geval dus twee keer.

Prijs/kwaliteit 2
Personeel 2
Service 2
Hygiëne 2
Omgeving 2
Frank Jan Nagel gezin

Slechtste zwembad met verplichte strakke zwembroek

11111
Bezocht: 31-08-2024
Geschreven: 1 september 2024

Altijd met plezier naar toe gegaan . Tot de laatste keer verplicht in een strakke zwemshort anders kom je er niet in . Je word dus verplicht om met zon achterlijke zwembroek te zwemmen. Heel de dag verpest iedereen zie je alleen maar aan die achterlijke broekjes trekken omdat het voor geen meter zit . Van een leuk zwembad naar het slechte zwembad ooit . Mij zien ze nooit meer al mocht ik er gratis in . Gewoon lekker met zijn zijn alle naar centerparcs 10 keer beter . Zonde van je geld dus gewoon lekker ander zwembad gaan .

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Marcogezin

Vreselijk bad

11111
Bezocht: 29 juli 2024
Geschreven: 29 juli 2024

Met mijn vrouw en dochter veel geld betaald om te kunnen zwemmen, word ik als man eruit gezet omdat ik een zwem short draag, wat is dit voor een onzin? Mijn vrouw en kind blijven achter en ik word eruit gezet omdat ik een zwem short draag? Serieus wat een belachelijk zwembad, er Word ook niets geregeld voor je, geld kwijt en vrouw en kind blijven in zwembad omdat we ook het plezier van onze dochter niet willen verpesten. Ik kom hier zeker nooit meer terug!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Dennie gezin

Klein aqua park met eisen van zwemkleren

11111
Bezocht: 29/04 30/04
Geschreven: 29 april 2024

Tijdje geleden gereserveerd 2 park 1 ticket met overnachting, wil met zoontje lief gaan zwemmen, wordt gezegd dat zwemboxer moest, dat wij maar goed moeten op hun nieuwsbrief letten! Tjaaaa. Pech dan!! Vond heel jammer en teleurgesteld zoontje!! Park zich wel leuk. Maar zou niet combineren met aqua park. Duur voor niks!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Lin Zhougezin

Niet tevreden !!!

22222
Bezocht: 25 February
Geschreven: 25 februari 2024

Verplicht een hele dure zwembroek moeten kopen bijna niks voor mijn peutertje in het zwembad erg koud water waar voor je dan zoveel geld moet betalen heel duur van eten en drinken . En geen groot zwembad . Niet tevreden .

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.met jonge kinderen

triestig

11111
Bezocht: 30/08
Geschreven: 30 augustus 2023

twee zwembroeken mee voor de zoon en eerste NOK, tweede was wel ok en dan kon hij 4uur mee rondlopen en dan opeens komt er iemand bij hem dat het NOK is hoe verklaar je dit?

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
koenmet jonge kinderen

Zwemvestjes

777
Bezocht: 23/08
Geschreven: 27 augustus 2022

Wij hebben het zwembad bezocht op dinsdag 23/08 met een kind van 5 jaar en 16. Zwembad was leuk zowel voor kleine kinderen als grote kinderen. Wat betreft de zwemvesten was ik niet te tevreden. Er waren veel te weinig zwemvestjes maat1. Als ook als mijn metekindje in het zwembad sprong kwamen de vesten steeds los. Dan kreeg ik bandjes voor rond de bovenarmen die gingen constant plat die ik dan zelf zou moeten opblazen maar de bandjes kwamen uit een algemene bak, dan ga ik daar mijn mond niet opzetten om op te blazen. Dan kwamen ze af met een zwemvest nummer twee wat uiteraard veel te groot was maar toch moesten we het proberen van de badmeester wat mijn ergernis nog groter maakte dat de badmeester zei nee dat gaat niet. Uiteindelijk terug zwembandjes gekregen die niet plat gingen. Kort gezegd voor zo een zwembad dat specifiek bestemd is voor kleine kindjes zouden er meer kleine zwemvestjes moeten zijn en die niet versleten zijn. Want hoe veilig is het dan als ze dat toch eens in het water springen en de vest komt gewoon los.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Fanny Lathouwersgezin

Belachelijk slecht park

4444
Bezocht: 6 augustus
Geschreven: 6 augustus 2022

Entree is veel te hoog. Het is een erg klein donker zwembad geschikt voor kinderen tot 8 jaar. Check voordat je gaat de drukte ....anders is het krioelen in een mierenhoop. Oja zorg dat je goed gegeten en gedronken hebt vooraf. Je mag niets mee naar binnen nemen en aldaar zijn de prijzen schrikbarend hoog. Frietje klein , frikandel en een cola......13,50 euro. Nee voor ons nooit meer Plopsa aqua

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Chrisgezin

Geld

11111
Bezocht: Vandaag
Geschreven: 1 juli 2022

Is massa’s duur zelfs voor de kleinste dingen!is het zeker niet waard!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Blommemet jonge kinderen

Review

99
Bezocht: Juli 2015
Geschreven: 26 juli 2015

Een aanrader van formaat voor gezinnen met kinderen. Prachtig decor, een indrukwekkend onweer en voor kinderen een aanrader in het wickie speeldorp met de glijbaantjes, de waterton. De wilde rivier wel zeer druk alsook aanschuiven voor de glijbanen. Toezicht is wel extra nodig want het is de voorrang van de jungle. Het peuterbad is meer dan OK. Met een abonnement op Plopsa valt de prijs 11 euro nog goed mee voor een ganse dag waterplezier anders is het prijzig en hou je uur goed in de gaten want ze zijn streng op de 4 uur tickets. Lockersysteem wel heel gebruiksonvriendelijk met jetons.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Bart D

Review

99
Bezocht: Juli 2015
Geschreven: 26 juli 2015

Een aanrader van formaat voor gezinnen met kinderen. Prachtig decor, een indrukwekkend onweer en voor kinderen een aanrader in het wickie speeldorp met de glijbaantjes, de waterton. De wilde rivier wel zeer druk alsook aanschuiven voor de glijbanen. Toezicht is wel extra nodig want het is de voorrang van de jungle. Het peuterbad is meer dan OK. Met een abonnement op Plopsa valt de prijs 11 euro nog goed mee voor een ganse dag waterplezier anders is het prijzig en hou je uur goed in de gaten want ze zijn streng op de 4 uur tickets. Lockersysteem wel heel gebruiksonvriendelijk met jetons.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Bart D

Review

99
Bezocht: Juli 2015
Geschreven: 26 juli 2015

Een aanrader van formaat voor gezinnen met kinderen. Prachtig decor, een indrukwekkend onweer en voor kinderen een aanrader in het wickie speeldorp met de glijbaantjes, de waterton. De wilde rivier wel zeer druk alsook aanschuiven voor de glijbanen. Toezicht is wel extra nodig want het is de voorrang van de jungle. Het peuterbad is meer dan OK. Met een abonnement op Plopsa valt de prijs 11 euro nog goed mee voor een ganse dag waterplezier anders is het prijzig en hou je uur goed in de gaten want ze zijn streng op de 4 uur tickets. Lockersysteem wel heel gebruiksonvriendelijk met jetons.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Bart D

Review

99
Bezocht: Juli 2015
Geschreven: 26 juli 2015

Een aanrader van formaat voor gezinnen met kinderen. Prachtig decor, een indrukwekkend onweer en voor kinderen een aanrader in het wickie speeldorp met de glijbaantjes, de waterton. De wilde rivier wel zeer druk alsook aanschuiven voor de glijbanen. Toezicht is wel extra nodig want het is de voorrang van de jungle. Het peuterbad is meer dan OK. Met een abonnement op Plopsa valt de prijs 11 euro nog goed mee voor een ganse dag waterplezier anders is het prijzig en hou je uur goed in de gaten want ze zijn streng op de 4 uur tickets. Lockersysteem wel heel gebruiksonvriendelijk met jetons.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Bart D