......




1Erg teleurgesteld – nooit meer! Ons bezoek aan Plopsaqua was een grote teleurstelling. Allereerst de zwemkledingregels: je mag alleen een zwembroek zonder rits of zakken dragen. Heb je die niet bij? Dan moet je er één van hen kopen – voor meer dan 50 euro! Pure oplichterij. Daar stopt het niet. Voor een locker betaal je 5 euro, en je krijgt maar 2 euro terug. Dus eigenlijk betaal je 3 euro extra, enkel om je spullen op te bergen. Tel daar de dure parking nog bij, en je betaalt een klein fortuin voor een dagje zwembad. En dan krijg je ook nog te maken met onredelijke regels en extra kosten. Kortom: zwaar teleurgesteld, veel te duur, en ik kom hier nooit meer terug. Waarschuwing aan iedereen: denk goed na voor je hier naartoe gaat!
