leuk 9 Bezocht: 2015-09-13 Geschreven: 13 september 2015 Heel leuk om te lopen en te fietsen een prachtig mooi uitzicht leuke afstande en mogelijkheden ik raad zeker aan om het te gaan bezoeken op de fiets maar ook lopent ontzetten leuk Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving