Beoordelingen Speeltuin Santpoort

Filter op gezelschap:

bijTante Eef is iedereen thuis!

99
Bezocht: mei 2011
Geschreven: 1 juni 2011

In deze mooi vormgegeven en goed onderhouden speeltuin is het heerlijk vertoeven. Door de overzichtelijkheid is het ook voor de ukjes een paradijs. terwijl de grote kinderen klimmen en spelen in het kasteel vermaken de kleintjes zich geweldig in de zandbak... wanneer het zonnetje schijnt gaat de kraan open en kunnen de kids heerlijk kledderen met water en zand! Tante Eef, de beheerster, zorgt voor een warme sfeer. De consumpties zijn niet duur!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
petramet jonge kinderen

Review

88
Bezocht: september 2008
Geschreven: 6 oktober 2008

wat een gemoedelijke overzichtelijke knusse veilige speeltuin, mijn drie kids van 3 en 5 hebben zich kostelijk vermaakt, en ik dus ook...

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
helena