Beoordelingen Leidse Schouwburg

Filter op gezelschap:

Review

777
Bezocht: mei 2010
Geschreven: 18 juni 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

777
Bezocht: februari en maart
Geschreven: 13 maart 2008

afscheid van de Montezuma\'s is altijd triest maar als je dan ook nog op het balkon constant tegen een paal aan zit te kijken is dat dubbel vervelend. De sfeer is de schouwburg is altijd bijzonder maar de palen zijn een drama! Bezoek in maart bij herman van veen in de zaal is daarintegen weer geweldig.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Anneke Vink