Review




7Geen toelichting gegeven
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving




7Geen toelichting gegeven




7afscheid van de Montezuma\'s is altijd triest maar als je dan ook nog op het balkon constant tegen een paal aan zit te kijken is dat dubbel vervelend. De sfeer is de schouwburg is altijd bijzonder maar de palen zijn een drama! Bezoek in maart bij herman van veen in de zaal is daarintegen weer geweldig.