Beoordelingen De Westernboerderij

Filter op gezelschap:

geweldig

10
Bezocht: 11 okt. 2020
Geschreven: 11 oktober 2020

de dame die ons verzag van onder andere de koffie en drankjes super aardig en gezellig.. de jongeman bij de spelletjes idem.. toen het droog was heeft men nog snel pony ieneminie opgezadeld voor mijn nichtje.. echt top.. .. een echt 45 jaar getrouwd zijn voor mijn ouders

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
vosmet een groep

10

10
Bezocht: 30-06-2019
Geschreven: 30 juni 2019

Geweldige locatie, leuk personeel, vos elk wat wils te doen, heel goed eten, in één woord FANTASTISCH!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Vrendenbargmet een groep

Super!

10
Bezocht: 19-08-2017
Geschreven: 21 augustus 2017

Onze dochter heeft haar kinderfeestje hier afgelopen weekend gevierd. Ze hebben zich erg goed vermaakt! Leuke buitenaktiviteiten, maar ook binnen zijn er vele spellen en vertier. 's Avonds een kampvuur voor de lekkere marshmallows en slapen in een ruime tipi-tent. 's Ochtends een lekker ontbijt en eigenlijk wilden de meisjes nog niet naar huis.... Wat een geweldige lokatie!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Angelamet jonge kinderen

Geweldig!!

10
Bezocht: 11 augustus 2017
Geschreven: 13 augustus 2017

Top locatie, vriendelijk personeel, voor ieder wat wils, gastvrij......een echte aanrader

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Hagedoorn met partner

Zussenweekend

10
Bezocht: 3 juni
Geschreven: 5 juni 2017

We hebben een super middag gehad bij de boerderij in didam. Het werd super leuk gebracht. Eten was heerlijk en divers. We hebben super gelachen met alle spellen in de hete strijd. Zeker gaan we dit nog een keer doen. Ook al het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Heel erg bedankt

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Nolda ria Frieda Lidia Tiny liesbethmet een groep

geweldig,formidabel,gezellig

99
Bezocht: 01-04-2017
Geschreven: 15 april 2017

Zeer goeie locatie vriendelijk betrokken personeel. Spellen grandioos en het eten zeer goed en zeer uitgebreid al met al een super avond waar nog lang over gesproken werd door de aanwezige mensen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
wilbert meeuwsenmet een groep