Voor iedereen een super belevenis




9Wauw wat een belevenis. waterfietsen met de kinderen en twee kleinkinderen met onderweg een rebus, een heel leuk spelmoment. Super vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Niet alleen voor kinderen maar ook voor volwassenen een prima plek om te genieten en er een leuke herinnering aan over te houden.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving