Heel erg mooi kasteel met mooie kunst maar wat jam




7Ik woon in de buurt van kasteel Ruurlo dus telkens als er vrienden of familie op bezoek komen ga ik met hen naar het kasteel. We beginnen dan altijd in de filmzaal waar een zeer goed gedokumenteerde film wordt afgespeeld. Tot mijn zeer grote teleurstelling is deze film niet meer in gebruik. Ze konden niet zeggen waarom: het was een beslissing. Kan deze a.u.b. weer ongedaan gemaakt worden? Het voegt zeker 50% toe aanhet bezoek!
Prijs/kwaliteit 7
Personeel 10
Service 6
Hygiëne 9
Omgeving 10