Vermaakt 10 Bezocht: 22-01-2019 Geschreven: 23 februari 2019 Kids 2 en 8 hebben het enorm naar hun zin gehad. Er is van alles te doen en je kunt blijven tot de kids helemaal uitgeblust zijn.vriendelijk personeel en prima prijzen. Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving