Beoordelingen Strandpaviljoen ZandZeeBar

Filter op gezelschap:

Slecht eten

11111
Bezocht: 21 augustus 2024
Geschreven: 21 augustus 2024

Zowel bij de burger als de paddestoelensalade werd niet geleverd wat er op de kaart stond. De salade was niet vers en ronduit vies. Er werd gezegd dat dat al eerder gemeld was, maar enige coulance ontbrak. Gelukkig was het pepermuntje bij het afrekenen voldoende om de vieze smaak weer wat weg te werken. De tafel was plakkerig.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Knolmet partner