Interessant verhaal maar matig museum , erg minim




2Begin is erg mooi en intesant, maar je ziet voor de entree gelden geen gebouwen van binnen. Wil je dit wel kost dit extra geld. Erg duur voor het gene wat je te zien krijgt. Lijkt wel uit op veel extra inkomsten.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving