Beoordelingen De Proefkolonie Frederiksoord

Filter op gezelschap:

Interessant verhaal maar matig museum , erg minim

22222
Bezocht: 3 mei
Geschreven: 4 mei 2023

Begin is erg mooi en intesant, maar je ziet voor de entree gelden geen gebouwen van binnen. Wil je dit wel kost dit extra geld. Erg duur voor het gene wat je te zien krijgt. Lijkt wel uit op veel extra inkomsten.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.gezin