Echt een leuk parcour




8Samen met mijn zoon van 11 geweest, ook voor hem was het nog te doen. Het is een heel mooi parcour mooie afwisselingen en een mooi uitzicht over het meer. Echt een aanrader.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving