Geweldig




10Wat een geweldige leuke en leerzame ervaring! Voor de tweede keer hier geweest, nu met 2 kleindochters van 6 en 7 jaar. Ze hebben hier leuke knutselideeën opgedaan. Medewerkers zijn erg enthousiast en het is allemaal mooi opgezet. Het allerfijnste vonden ze de ?. Wij gaan hier zeker vaker komen. Zijn hier 3 uur volop bezig geweest. Ga zo door! Niets aan veranderen!
Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 8