Beoordelingen Het Wereldpaviljoen Steyl

Filter op gezelschap:

Geweldig

10
Bezocht: 6 juli 2025
Geschreven: 8 juli 2025

Wat een geweldige leuke en leerzame ervaring! Voor de tweede keer hier geweest, nu met 2 kleindochters van 6 en 7 jaar. Ze hebben hier leuke knutselideeën opgedaan. Medewerkers zijn erg enthousiast en het is allemaal mooi opgezet. Het allerfijnste vonden ze de ?. Wij gaan hier zeker vaker komen. Zijn hier 3 uur volop bezig geweest. Ga zo door! Niets aan veranderen!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 8
Jan en Gerrie met jonge kinderen