Beoordelingen Avonturenpark de Bergen

Filter op gezelschap:

Mooi

777
Bezocht: December 2024
Geschreven: 18 februari 2025

Het is een mooie speelhal en uniek. Bij mooi weer kun je buiten ook spelen. Het is alleen een beetje jammer dat je als volwassenen ook van april tm september moet betalen. Had dit redelijker gevonden alleen in de zomervakantie.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 8
Service 7
Hygiëne 9
Omgeving 9
N.N.met jonge kinderen

Jammer

22222
Bezocht: December 2024
Geschreven: 28 december 2024

Super leuke speeltuin, maar uit zijn voegen gegroeid. Er is voor de ouders nooit plek om te zitten. Zelfs niet voor abonnementhouders. Terwijl je als ouder ook betaald voor een jaarabonnement. Erg veel spijt dat we een jaarabonnement hebben genomen.

Prijs/kwaliteit 1
Personeel 5
Service 1
Hygiëne 2
Omgeving 8
Petramet jonge kinderen

Review

777
Bezocht: 30 mei
Geschreven: 13 juni 2010

Het is een nieuwe binnenspeeltuin. Dit is een hele leuke speeltuin met veel diversriteit en voor jong en oud. Tot een jaar of 12 kunnen kinderen zich vermaken. Het is een leuk uitje maar ik zou er geen jaarkaart nemen om er vaker heen te gaan. Jammer ook dat je niks zelf mag meenemen en er weinig te krijgen is of je moet echt in het reastaurant eten. Je zou zeggen het zit bij de camping dus mensen willen zelf eten meenemen. Maar je word gesommeerd om je spullen weg te doen terwijl er niks op de site staat. Kortom een hele leuke dag gehad en misschien gaan we nog wel een keertje maar niet te vaak

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
De Bergen