Beoordelingen Activiteiten op Kasteel Groeneveld

Filter op gezelschap:

Review

99
Bezocht: 16 oktober 2008
Geschreven: 16 oktober 2008

Prachtig gebied om te wandelen. We hebben een GPS tocht gedaan (avonturenroute). Dit is een heel leuke ervaring geweest. Het personeel aan de receptie was bijzonder behulpzaam. Na de tocht nog even in het Grand Café gezeten. Zeer sfeervol. Voor hondeliefhebbers: je hond mag binnen het gehele grondgebied vrij rondlopen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Tedje61