Review 8 Bezocht: dece-be- 2 00:00:00 Geschreven: 27 februari 2010 Erg vriendelijk personeel. Billijke prijzen. Thuis via internet reserveren en plaatsen kiezen. Mooi praktisch gebouw. Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving