Beoordelingen Museumhaven Spakenburg

Filter op gezelschap:

Verrassend

88
Bezocht: augustus
Geschreven: 26 augustus 2025

Bijzobder dat we dit in ons land hebben. Een haven die nog koud is met een antieke werf en leuke terrassen. Het is gezellig druk maar niet hyper toeristische, mensen zijn nog relaxed en aardig. Het varen met een vertellen was precies lang genoeg en ontspannen.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 8
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 9
Harry Korpadimet jonge kinderen