Beoordelingen Zwembad De Peppel

Filter op gezelschap:

Slechte service

22222
Bezocht: Wekelijks MBVO
Geschreven: 10 november 2025

Om de 11badenkaart te kopen (je krijgt dan 1 les gratis) moet je, voordat je bijbehorende qrcode krijgt, VERPLICHT schermbeveiliging instellen. Ook is het daarna vrijwel onmogelijk om een tijdslot te reserveren zonder een kaartje te bestellen. Ik heb hierover contact gezocht met een manager, maar kreeg van hem geen reactie.

Prijs/kwaliteit 1
Personeel 6
Service 2
Hygiëne 5
Omgeving 5
E. Vlaardingerbroek met vrienden

Zorg over gedrag zwembad medewerkers

11111
Bezocht: 2021
Geschreven: 11 augustus 2025

Zorg over gedrag zwembad medewerkers Ik wil graag mijn zorgen uiten over de manier waarop sommige medewerkers zich gedragen in het zwembad. Wat ik de afgelopen tijd heb gezien, roept vragen op over hun pedagogisch inzicht en omgang met kinderen. Er wordt regelmatig geschreeuwd naar kinderen – niet op een corrigerende of duidelijke manier, maar op een toon die eerder intimiderend dan opvoedkundig is. Ook heb ik meerdere keren gezien dat kinderen hardhandig worden behandeld: ze worden letterlijk het zwembad in geduwd of met kracht door het gat in het speelelement gesleurd. Natuurlijk begrijp ik dat sommige kinderen een extra zetje of stimulans nodig hebben om mee te doen of over een drempel heen te komen. Dat vraagt echter om geduld, vertrouwen en een pedagogische aanpak – niet om fysieke dwang of stemverheffing. Het gaat hier om jonge kinderen, die zich veilig moeten kunnen voelen, zowel fysiek als emotioneel. Een zwemles of vrij spelen in het zwembad zou een positieve ervaring moeten zijn – geen moment van spanning of angst. Ik hoop dat hier aandacht aan wordt besteed en dat er eventueel scholing of bijsturing kan komen, zodat alle kinderen met plezier én vertrouwen het water in kunnen.

Prijs/kwaliteit 6
Personeel 1
Service 1
Hygiëne 2
Omgeving 6
N.N.met jonge kinderen

in 3 woorden: iets te geweldig

11111
Bezocht: nee
Geschreven: 16 juli 2025

ik zwem al heeel lang bij de peppel en had bedacht om met een vriendin weer eens een keertje te gaan. Dus na veel gedoe om erheen te rijden terwijl niemand eigenlijk kon rijden, komen we daar aan en krijgen we te horen dat het zwembad vol zat. belachelijk! het is niet alsof er een bepaald aantal zitplaatsen in een zwembad zijn, zoals in een achtbaan of restaurant bijvoorbeeld. en het scheelt 2 personen! verder is het zwembad erg mooi en zijn de glijbanen leuk en zorgt het voor veel plezier, maar dit was toch echt wel een afkicker.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 7
Service 2
Hygiëne 3
Omgeving 7
Elisabethmet vrienden

Niet fijn

11111
Bezocht: 17-08-2024
Geschreven: 17 augustus 2024

Vandaag zijn we hier wezen zwemmen en hadden 2 kinderen frisdrank besteld. Deze waren beide ruim 2 maanden over datum…. Allebei erg ziek een paar uur later……

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Daniekmet een groep

Leuk zwembad, slechte bediening.

777
Bezocht: 23 juli 2024
Geschreven: 23 juli 2024

Het zwembad is super leuk! Maar ik een een vriendin gingen churos bestellen op het bord stond er dat dat 6 stuks waren, toen we ze kregen bleken dat er 5 te zijn, maar toen we het wouden zeggen toen geloofde ze ons niet. Daar gingen m'n churros en ons geld.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Roos van der Meermet vrienden

Weinig toezicht

11111
Bezocht: 12 mei 2023
Geschreven: 12 mei 2023

Mijn dochter is vanavond met een vuist in haar gezicht geslagen. Een groep jongens (12) viel haar (9) lastig door de bal af te willen pakken. Toen ze deze terugpakte bedacht hij zich niet en sloeg haar met z'n vuist. Gemeld bij badmeester, deze is naar de groep gelopen, later bleven de jongens kinderen lastigvallen. Zelf daarna om ijs moeten vragen om haar oog te koelen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Annekemet jonge kinderen

Leuk

10
Bezocht: 5 mei 2023
Geschreven: 5 mei 2023

De horeca heeft heel lekker eten en het is wel snel als je besteld dan duurt het 2 min en de 2 medewerkers waren heel aardig en erg vriendelijk het zijn goede medewerkers

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Youssofmet vrienden

Leuk

10
Bezocht: 5 mei
Geschreven: 5 mei 2023

De horeca is heel fijn. Er stonden 2 jongens die heel aardig en vriendelijk waren. Het eten was goed en het was snel klaar en het was heeeeerlijk.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Daan van Diggelenmet vrienden

Vreselijk

11111
Bezocht: 20-4-2023
Geschreven: 26 april 2023

Als moeder mag je niet mee naar binnen als je niet gaat zwemmen! Zelfs niet als je wilt betalen

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Schonewillemet jonge kinderen

Geweldig

10
Bezocht: 23-10-2022
Geschreven: 23 oktober 2022

Heerlijk zwembad met supervette glijbanen. Kinderen van 9 en 11 hebben genoten van de slide met de muziek, de baan met de banden en van de familieglijbaan. Het water was lekker op temperatuur. Wat een goed dagje uit voor een goede prijs!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Mariellegezin

Waardeloos

11111
Bezocht: 28-10-2011
Geschreven: 28 oktober 2011

Een waardeloze service Vanavond een kinderfeestje van mijn (half-)broertje, wilde samen met mijn zus en (stief-)moeder meegaan als begeleiding.. Echter mochten mijn zusje en ik niet mee naar binnen omdat we geen 'ouder' of 'wettelijk voogd' waren.. De vrouw achter de balie had totaal geen begrip voor de situatie. (wij rijden er namelijk ruim een uur over om er te komen) nogmaals, een WAARDELOZE service!!!,

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Van den breemenmet jonge kinderen

erg leuk

88
Bezocht: 26 augustus 2011
Geschreven: 28 augustus 2011

Samen met mijn zoontje en zijn vriendjes zijn we vrijdagavond bij het discozwemmen geweest. Erg gezellig en relaxed. De kinderen genoten en dus wij als ouders ook. Lekker van de bandenbaan of de supersnelle glijbaan roetsjen, even puffen in de stoomcambine en dan uitzwemmen in het frisse buitenbad en dat allemaal op leuke muziek. Een aanrader voor een kinderfeestje.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
petramet jonge kinderen

Review

666
Bezocht: 01.11.2009
Geschreven: 1 november 2009

Opzich is dit een heel leuk zwembad. Er is een diep bad, een ondiep bad en een peuterbadje. Verder heb je een soort van wildwaterbaan en een lange glijbaan, waar je met banden vanaf gaat. Mogelijkheid om te sauna-en en te relaxen. Het enige kromme is dat kinderen zonder diploma in het ondiepe bad verplicht met vleugeltjes moet, terwijl zij deze in het diepe af mogen doen???? Zo is het niet mogelijk om in het ondiepe te oefenen wat ze met zwemles krijgen. Heel vervelend als je een kind hebt, die het allemaal zo snel niet oppikt.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Reyneke

Review

88
Bezocht:
Geschreven: 19 oktober 2007

Zeer vriendelijk personeel leuk zwembad. En disco zwemmen voor de kids tot 13 jaar is een aanrader (op vrijdagavond)

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Marcel

Review

000000
Bezocht:
Geschreven: 23 oktober 2006

het is een heel leuk zwembad alleen mag het weleens langer open blijven en de kosten zijn ook erg duur.... vind ik... Maar het zwemmen is wel heel leuk daar.......

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
mevr. adams