Fantastisch




10De beklimming van de toren zijn erg leuk om een keer te doen. Een vrijwillige gids verteld kort over de kathedraal en haar geschiedenis. Eenmaal bovenin de toren wordt je beloond met een prachtig uitzicht over de stad, het outletcentre en de maasplassen.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving