Niet echt schoon ivm paardenpoep op het strand




4Vol met Duitsers die hun tenten gerust vlak voor je neerzetten zodat je absoluut geen uitzicht meer hebt. Geen lege verpakkingen enzo op het strand, maar wel paardenpoep bij de ligplaatsen en aan het water. Strandwacht en badmeesters doen er niks aan.
