Beoordelingen Stranden van Domburg

Filter op gezelschap:

Niet echt schoon ivm paardenpoep op het strand

4444
Bezocht: 12/08/2024
Geschreven: 12 augustus 2024

Vol met Duitsers die hun tenten gerust vlak voor je neerzetten zodat je absoluut geen uitzicht meer hebt. Geen lege verpakkingen enzo op het strand, maar wel paardenpoep bij de ligplaatsen en aan het water. Strandwacht en badmeesters doen er niks aan.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Ejamet vrienden

goed

88
Bezocht: 8April tm 11April
Geschreven: 14 april 2011

heerlijke strand wandeling lekker terasje een avond wandeling

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
lies jacobmet een groep

Review

88
Bezocht: 12 juni
Geschreven: 24 juni 2008

Zeer mooi (ruim) strand met grote golven om te kunnen surfen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Gerwin Filius

Review

777
Bezocht: mei 2008
Geschreven: 18 mei 2008

Lekker verkoeling op het strand en op terras.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

10
Bezocht: elke maand
Geschreven: 20 februari 2008

Erg mooi strand, altijd gezellig, leuke gezellige eetcafeetjes. ( KOETS HUIS zeker een TIP, grill room, www.koetshuisdomburg.nl). kom er al 23 jaar en altijd met plezier. Het is er nooit uitgestorven je ziet altijd wel mensen lopen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Jaap van de Ven

Review

10
Bezocht: juli 2007
Geschreven: 20 februari 2008

Domburg en haar strand blijft altijd bijzonder. Hier kan ik compleet ontspannen, ongeacht het weer. Na een heerlijke strandwandeling kom ik weer helemaal "leeg" bij de auto aan. In Domburg is het zo fijn omdat het er levendig is!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Marieke van der Pas