zo leuk




10echt leuk om heen te gaan als je van heksen dingen houdt




10echt leuk om heen te gaan als je van heksen dingen houdt




5Kreeg flyer ter gelegenheid 750 jaar oudewater. Zou voorstelling zijn volgens de flyer dagelijks van 16-17 uur. Kom er dus voor niets want (later zijn er stickers met bepaalde data over geplakt) VVV ernaast had ook flyers zonder data. Beheerder doet ongeinteresseerd laat mensen lang wachten en zegt vervolgens dat ie er niks aan kan doen. Onverrichter zake vertrokken. T ergste is ik had van te voren gebeld om info en die van de vrouwelijke beheerder ook al niet gekregen ik moest maar op de site kijken (die al 2 jaar niet is bijgewerkt en waar het dus ook niet opstaat). Van narigheid (omdat we toch al voor niks waren gereden maar t touwemuseum gedaan (waar je dan weer niet kunt pinnen ook zo lekker)




9Veel leuker dan verwacht! De erg persoonlijke benadering door de medewerkers maakte het bezoek tot een zeer plezierig uitje. Wat hebben we gelachen! Een echte aanrader.