Beoordelingen Kasteel Warmelo

Filter op gezelschap:

Erg mooi.

10
Bezocht: 19 augustus 2019
Geschreven: 28 oktober 2018

Het was een mooie beleving om door de mooie tuin van het kasteel de Zandsculpturen te bewonderenen en om het uitje af te maken was er een leuk restaurantje bij om nog even gezellig na te genieten bij een warm of koud drankje.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Liesbethmet partner