Beoordelingen Design Museum Gent

Filter op gezelschap:

Review

5555
Bezocht: 9-10-09
Geschreven: 5 november 2009

de ervaring in het design museum Gent heeft mijn maar ontgoochelt omdat er werd niet veel uitgelegt niets eigenlijkt. En de presentatie vond ik ook maar niets. Alles leek of het er gewoon werd geplaats in een rij en er werd niet over nagedacht hoe men het zou plaatsen. bepaalde voorwerpen pasten echt niet bij elkaar.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Frida Verbeke