Vies




1Koud en gewoon echt heel vies! Entree is ook echt veel te duur voor wat je krijgt zou het niet aanraden om hier te gaan zwemmen
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving




1Koud en gewoon echt heel vies! Entree is ook echt veel te duur voor wat je krijgt zou het niet aanraden om hier te gaan zwemmen




1Een koud donker smerig zooitje! Alles plakt tegels liggen los, lampen werken niet en de kleedhokjes zijn klein en ranzig




10Echt geweldig leuk. Vooral voor kinderen tot 12 jaar. Wij zijn er toevallig net geweest voor een kinderfeestje. Lekker pannekoeken gegeten. Vooral de combinatie spelen en zwemmen is ideaal. Wij gaan zeker nog eens want de kinderen hebben zo genoten.