Beoordelingen Zwemparadijs Jonas en de Walvis

Filter op gezelschap:

Vies

11111
Bezocht: 15 augustus 2023
Geschreven: 15 augustus 2023

Koud en gewoon echt heel vies! Entree is ook echt veel te duur voor wat je krijgt zou het niet aanraden om hier te gaan zwemmen

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Claudiamet partner

Waardeloos!

11111
Bezocht: 17 augustus 2017
Geschreven: 17 augustus 2017

Een koud donker smerig zooitje! Alles plakt tegels liggen los, lampen werken niet en de kleedhokjes zijn klein en ranzig

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Sander vennemagezin

Review

10
Bezocht: juni 2008
Geschreven: 18 juni 2008

Echt geweldig leuk. Vooral voor kinderen tot 12 jaar. Wij zijn er toevallig net geweest voor een kinderfeestje. Lekker pannekoeken gegeten. Vooral de combinatie spelen en zwemmen is ideaal. Wij gaan zeker nog eens want de kinderen hebben zo genoten.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
versteeg