Beoordelingen Watersporteiland Robinson Crusoe

Filter op gezelschap:

Geweldig mooi.

99
Bezocht: 04-05-2011 tot 0805-2011
Geschreven: 10 juni 2011

Ik ben mee geweest. En het was super mooi en super gezelllig. En er stond 1 dag veel windt, toen heb ik gezijlt. Het was er zer mooi zeker de kano roete ook al ben je hellemaal verlamt. Da roeit er iemand van de begeleiders. Doe het is gewoon allrrn moet je zeggenn ik wil graag kano,en oor de junge, het is zo mooie route het lijkt net echt. Kijk ook een mijn website www.markel.nl

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Martin van Arkelalleenreizend