Review 8 Bezocht: 2007 Geschreven: 18 april 2008 leuk om er een klein half uurtje te kijken zo groot is het er niet om er langer te verblijven maar als je in schiedam ben ga dan even langs, vrij entree Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving