Beoordelingen Nationaal Coöperatie Museum

Filter op gezelschap:

Review

88
Bezocht: 2007
Geschreven: 18 april 2008

leuk om er een klein half uurtje te kijken zo groot is het er niet om er langer te verblijven maar als je in schiedam ben ga dan even langs, vrij entree

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.