Om te beginnen, de pannenkoeken waren lekker. Maar.... de soep was lauw. We moesten regelmatig een serveerster roepen, terwijl het toch niet echt druk was. Bovendien moeten jullie daar wel op berekend zijn. Als je de pannenkoeken besteld is het toch logisch dat het bestek dan komt en niet wanneer de pannenkoeken worden uitgedeeld. Datzelfde geld ook voor de stroop en poedersuiker. En als laatste bestelde wij ijs. Mijn dochter vroeg 1 aardbei voor mijn kleindochter voor op het ijs. Wat werd er gedaan, er kwam een bakje aardbeien, waar mijn dochter niet om vroeg. Bij de afrekening moesten we daar ook nog €2,25 voor betalen. Dat had de serveerster eerst kunnen vragen of dat goed was, wanneer 1 aardbei niet kon. Jammer pannenkoekenboerderij Heikamp.