Beoordelingen Hotel Vrouwe van Stavoren

Filter op gezelschap:

zonde geld!

22222
Bezocht: juli 2011
Geschreven: 26 september 2011

Doe het niet! Echt zonde van je geld. Je zou zeggen: slapen in een wijnvat - daar komen wijnliefhebbers op af (net als wij). Je kan in het hotel geen fatsoenlijk glas wijn bestellen en wat het eten betreft: we hebben nog nooit zo slecht gegeten! Dan heb ik het nog niet eens over het muffe, stoffige wijnvat met 2 hele kleine 1 persoonsbedden - met gangpad ertussen... Verder ziet het hotel/restaurant er niet heel erg representatief uit en ook het personeel laat te wensen over... Echt geldverspilling!!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Astridmet partner

Review

10
Bezocht: 21-7-2008
Geschreven: 1 juli 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
c.m.t.Mettes