zonde geld!




2Doe het niet! Echt zonde van je geld. Je zou zeggen: slapen in een wijnvat - daar komen wijnliefhebbers op af (net als wij). Je kan in het hotel geen fatsoenlijk glas wijn bestellen en wat het eten betreft: we hebben nog nooit zo slecht gegeten! Dan heb ik het nog niet eens over het muffe, stoffige wijnvat met 2 hele kleine 1 persoonsbedden - met gangpad ertussen... Verder ziet het hotel/restaurant er niet heel erg representatief uit en ook het personeel laat te wensen over... Echt geldverspilling!!!
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving