Beoordelingen Familiepark Nienoord

Filter op gezelschap:

Geweldig

10
Bezocht: 2026
Geschreven: 17 mei 2026

We gaan er altijd met veel plezier heen. Onze jongens genieten altijd met volle teugen en kunnen hun energie goed kwijt.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 10
Marissamet jonge kinderen

Superleuk

99
Bezocht: Mei 2026
Geschreven: 17 mei 2026

Voor jonge kinderen een enorme belevenis! Heel erg leuk

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 8
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 10
N.N.met jonge kinderen

Super leuk

99
Bezocht: Paar keer in april en mei 2026 en j
Geschreven: 17 mei 2026

Het is een mooie park de kinderen willen heel vaak heen. En het is daar altijd netjes

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 9
Theomet jonge kinderen

Gezellig en leuk

10
Bezocht: 16-5-2026
Geschreven: 16 mei 2026

Overzichtelijk fijn personeel fijne plek leuke activiteiten Die er te Doen zijn Veel leuke evenementen die hun organiseren. Eigenlijk altijd druk maar dan zelfs overzichtelijk. Leuke minidisco met nieno

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Julia zakelijk

Prachtig overzichtelijk en kindvriendelijk park.

10
Bezocht: 2026
Geschreven: 16 mei 2026

Altijd leuk om hier te zijn. Overzichtelijk en kindvriendelijk park. Helemaal met de nieuwe overdekte speelhal is het één groot feest.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Edwingezin

Gewoon fantastisch park voor jong en oud

10
Bezocht: 2025
Geschreven: 7 mei 2026

Een leuke middag vol vertier voor jong en oud. Meerdere malen geweest. En als het weer mee werkt helemaal fantastisch.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 8
JdVmet jonge kinderen

Plezier!

10
Bezocht: April 2026
Geschreven: 1 mei 2026

Overzichtelijk park, kinderen kunnen zelf op ontdekking en nog kind samen, leuke diversiteit aan speeltoestellen en attracties.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Jaimeemet jonge kinderen

Leuk park voor jong en oud

10
Bezocht: April 2026
Geschreven: 1 mei 2026

Het is een mooi en schoon park.en de treintjes zijn te gek!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 7
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Esther kmet jonge kinderen

Super leuk park!

10
Bezocht: 2026
Geschreven: 30 april 2026

Kindvriendelijk en super leuk. Veel speel toestellen en een leuke binnenspeelplaats. Animatie doet leuke dingen. En een super mascotte

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 8
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
J. de Boermet jonge kinderen

? ! Heerlijke dagje uit!

99
Bezocht: Ik deze mei vakantie
Geschreven: 30 april 2026

Kids hebben onwijs genoten! Eet mogelijkheden waren goed park was goed schoon! Personeel lief en behulpzaam.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 7
Omgeving 10
Anouk Bmet jonge kinderen

Fantastisch

10
Bezocht: April 2026
Geschreven: 30 april 2026

Alles was naar verwachting, heerlijke onbezorgde dag gehad

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 10
Fennagezin

Fantastisch

10
Bezocht: 08-04-2026
Geschreven: 30 april 2026

Het is een ontzettend leuk uitje voor jong en oud. Je kan hier rustig de hele middag vertoeven. Zelf lekker in de zon, en de kids lekker aan het spelen; ideale win win situatie

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 9
Anoeskamet jonge kinderen

Geweldige locatie!

10
Bezocht: Zomer
Geschreven: 30 april 2026

Altijd leuk om met de kinderen heen te gaan. Mooie omgeving!

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Rmet jonge kinderen

GEWELDIG

10
Bezocht: 26 april
Geschreven: 30 april 2026

Kinderen hebben de tijd van hun leven op dit park. Ouders konden mooi genieten. Veilig en schoon park

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 8
Service 9
Hygiëne 7
Omgeving 9
Y. met jonge kinderen

Gezellig buiten

10
Bezocht: Voorjaar 2026
Geschreven: 30 april 2026

Super leuk park Zowel binnen als buiten Ook wel wat schaduw

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 9
Service 8
Hygiëne 6
Omgeving 10
Imet jonge kinderen

Veelzijdig

99
Bezocht: 23 april 2026
Geschreven: 30 april 2026

Veel te doen voor kinderen, iets meer attracties zou leuk zijn.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 9
Service 7
Hygiëne 7
Omgeving 10
Jos B.met oudere kinderen

Fantastisch

10
Bezocht: 2025 & 2026
Geschreven: 30 april 2026

Een net fijn park om lekker te kunnen spelen. Er is veel te doen.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Joukje met jonge kinderen

Mooi park

99
Bezocht: April 2026
Geschreven: 30 april 2026

Klein en toch groots ? mooie speeltuin en veel te beleven voor kinderen

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 10
JG van Dorstengezin

Altijd plezier,zin of regen

99
Bezocht: Hele seizoen
Geschreven: 30 april 2026

Ze hebben erg hun best gedaan na de brand alles weer op te bouwen,en dat is goed gelukt

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 7
Service 8
Hygiëne 7
Omgeving 9
N.N.gezin

Leuk park

88
Bezocht: 2026
Geschreven: 30 april 2026

Avonturenschuur en kinderboerderij en overige attracties en Nino heel leuk voor kinderen tot ongeveer 10 jaar

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Bonhofmet jonge kinderen

Geweldig

10
Bezocht: 2026
Geschreven: 30 april 2026

Mooi park in een prachtige bosrijke omgeving met in het weekend een treintje vanaf het parkeerterrein

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 10
Liselotjemet jonge kinderen

Familiepark waar kleinkinderen met oma de dag van

777
Bezocht: April 2026
Geschreven: 25 april 2026

Kleine kinderen hebben de dag van hun leven daar. Ze kunnen binnen en buiten spelen. De dieren vind ik leuk voor de kinderen.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 8
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 10
Oma Kippiemet jonge kinderen

Top park

10
Bezocht: Zomer 2025
Geschreven: 23 april 2026

Het park heeft alles. Leuke mensen en lekker eten.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 10
J Jongemet jonge kinderen

Mooi

10
Bezocht: 2025
Geschreven: 23 april 2026

Schoon, gezellig en ook zeer geschikt voor de aller keinste en bij slecht weer lekker binnen

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 6
Service 6
Hygiëne 8
Omgeving 8
Amet opa en oma

Authentiek

99
Bezocht: 18-04-2026
Geschreven: 22 april 2026

Unieke omgeving, lekker authentiek spelen. Mooie aanwinst is de speelhal.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 8
Service 9
Hygiëne 7
Omgeving 10
Helen P.met een groep

Fantastisch!

10
Bezocht: 2025
Geschreven: 22 april 2026

Prachtig betaalbaar net park. Een speelparadijs voor kinderen.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 10
Maridmet jonge kinderen

Gastvrij

10
Bezocht: Jaarabonnement vanaf 2022
Geschreven: 22 april 2026

Gastvrij, netjes en dagvullend. Erg leuk voor opa's en oma's om met de kleinkinderen naar toe te gaan.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
RLmet jonge kinderen

Divers, vermakelijk

99
Bezocht: 2026
Geschreven: 22 april 2026

Diverse dingen te doen, zowel attracties als bij de dieren, buiten én binnen

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 9
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 10
H.D.Hmet oudere kinderen

Geweldig

10
Bezocht: 02-04-2026
Geschreven: 22 april 2026

Prijs verhouding is goed, personeel is vriendelijk.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Esthermet vrienden

Fantastisch

10
Bezocht: 2025 - 2026
Geschreven: 22 april 2026

Het is zo'n gezellig en authentiek. Kinderen kunnen hier echt kind zijn zonder afleiding van mobieltjes e.d. Plus de mascotte is echt zo leuk!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 10
Lisagezin

SUPERFUN

10
Bezocht: 31-08-2025
Geschreven: 4 december 2025

Lekker ouderwets spelen in een schitterende omgeving van het Landgoed. Educatief ook leuk de schaapskooi. En die nieuwe indoor hal is geweldig.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 8
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 10
Postmamet jonge kinderen

Schitterend

10
Bezocht: Augustus
Geschreven: 12 augustus 2025

Zo mooi goed verzorgd veel verschillende attracties. Voor elk wat wils. Super mooi familie park. En ook niet duur. Heel mooi voor grote gezinnen. Ze komen zeker in aanmerking voor het dagjeweg.nl. een echte aanrader. Ben je uitgespeeld kun je ook nog naar het mooie zwembad dichtbij. 100% plezier

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
N.N.met jonge kinderen

Super tof!

88
Bezocht: Augustus 2024
Geschreven: 5 augustus 2025

Met twee kinderen, twee ouders en een oma super vermaakt. Tijdens het buitje wat er viel, was toch mooi lunch tijd. De nieuwe binnenspeeltuin hebben we nog niet getest, maar ziet er ook erg leuk uit.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Riannemet jonge kinderen

Geweldig

99
Bezocht: 09-07-25 en 13-07-25
Geschreven: 13 juli 2025

Veel variatie voor alle leeftijden. Kan je de hele dag vermaken.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 5
Omgeving 9

Geweldig

10
Bezocht: 12 07 2025
Geschreven: 13 juli 2025

Ideale dagje uit vanalles voor de kinderen te doen van jong naar oud

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 9
N.N.met jonge kinderen

Fa tastisch met jonge kinderen. Veel te beleven. V

10
Bezocht: Mei 2025
Geschreven: 14 juni 2025

Fa tastisch met jonge kinderen.veilig voor ze. Leuk de treintjes en het ritje.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 9
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 10
Anna Hoving met jonge kinderen

fantastisch

88
Bezocht: 29-5-2025
Geschreven: 30 mei 2025

veilig en laagdrempelig, veel toestellen voor de kleintjes,gezellige speeltuin

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 6
Service 7
Hygiëne 6
Omgeving 9
wabbe de vriesmet opa en oma

Geweldig

10
Bezocht: 01-05-2025
Geschreven: 29 mei 2025

geweldig mooie park, leuke mensen. leuke diertjes, paardenbaan en tractorbaan ook leuk

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
esthermet jonge kinderen

Lekker spelen!

10
Bezocht: Seizoen 2025
Geschreven: 29 mei 2025

Een overzichtelijk park met veel verschillende speelmogelijkheden voor alle leeftijden!

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 10
Marlotmet jonge kinderen

geweldig

99
Bezocht: lente-zomer
Geschreven: 29 mei 2025

erg leuk voor de kinderen en van generatie op generatie gaan we hier heen ☺️

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 10
Bmet jonge kinderen

Altijd wel iets leuks te doen

10
Bezocht: Mei 2025
Geschreven: 28 mei 2025

Hoe druk het ook is, in Nienoord is het nooit echt druk dankzij het ruim opgezette park. Ook is er zo veel te doen, dat elk bezoek totaal anders kan zijn - allemaal dingen te doen waar je de vorige keer niet aan toe kwam.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Anne Mentink met jonge kinderen

Fantastisch park!

10
Bezocht: Vorig seizoen
Geschreven: 28 mei 2025

Ik kom er al jaren met mijn kinderen en ze vinden het nog steeds geweldig om daar te spelen.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 10
Bgezin

Geweldig

10
Bezocht: Weet niet meer
Geschreven: 28 mei 2025

Gewoon top en ontzettend leuk voor kinderen, ouders en grootouders.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Grietje Bralts met jonge kinderen

Geweldig!

10
Bezocht: Mei 2025
Geschreven: 28 mei 2025

Veel waar voor je geld. Grote inzet van personeel en vrijwilligers. Vriendelijk. Veel variatie in speeltoestellen en educatie. Kinderen hebben erg veel plezier. Chapeau!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 10
Afra Peerdemanmet opa en oma

Megasuperfantastisch

10
Bezocht: 11 mei 2025
Geschreven: 28 mei 2025

Leuk kindervriendelijk park, overzichtelijk, schoon en goed bereikbaar.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Tj. de Boermet jonge kinderen

Kind zijn

10
Bezocht: April
Geschreven: 27 mei 2025

Lekker overzichtelijk en veilig spelen. Kinderen kunnen hun gang gaan.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Jasmijngezin

Geweldig

88
Bezocht: Periode van +- 1999 tot 2006
Geschreven: 27 mei 2025

Geweldig om een dagje weg en plezier te maken voor alle kinderen , dus ook de allerkleinsten.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 7
Omgeving 7
L. Adema met jonge kinderen

Overzichtelijk gezellig avontuurlijk

10
Bezocht: April 2025
Geschreven: 27 mei 2025

Een heerlijk park waar kinderen naar hartelust kunnen spelen, voor de kleinere, maar ook de iets oudere kinderen. Heel overzichtelijk met een hele fijne gezellige sfeer. Met als kers op de taart straks een prachtige overdekte speelhal!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 10
Audrey met jonge kinderen

Super park

10
Bezocht: 2025
Geschreven: 27 mei 2025

Het is een mooi park waar je met kleine kinderen super uit de voeten kan. Na de brand in de oude hal wordt er een nieuwe hal gebouwd met veel ruimte om ook in de winter een super park te zijn. Qua watervoorziening kan er wel wat verbeteren. Hopelijk komt dit in de nieuwe hal.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Armandgezin

Geweldig

777
Bezocht: Mei 2025
Geschreven: 27 mei 2025

Landgoed Nienoord is een super leuk speelparadijs voor de kinderen , de kinderen kunnen er van alles beleven zoals een ritje met de trein , knuffelen met de geitjes , en lekker ravotten op de speeltoestellen, wat het ook nog eens extra leuk maakt is dat er straks weer overdekte speelhal is waar vol op gespeeld kan worden. Ook heeft Nienoord in het weekend een leuk Theater Nieno en dit is echt een aanrader voor de kleintjes Helaas toen wij er waren waren de paardjes en grote glijbaan stuk dit is wel iets wat onze kinderen misten maar dit park gaan wij zeker nog eens heen

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 6
Service 7
Hygiëne 8
Omgeving 10
.gezin

Gezellig familie park

10
Bezocht: 2025
Geschreven: 27 mei 2025

Super leuk park, mega vriendelijk personeel en straks ook nog een mega mooie indoor speelhal!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Janneke gezin

Authentiek spelen

99
Bezocht: april 2025
Geschreven: 26 mei 2025

In een historische groene omgeving leuk spelen, en leren van de natuur.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 10
H.A. Postmagezin

Gemoedelijk en fantastisch voor jong en oud.

88
Bezocht: April
Geschreven: 26 mei 2025

Voor een uitje dichtbij. Een grote speeltuin, leuke attracties voor kleine kinderen en de interactie met dieren. Perfecte combi!

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 7
Service 7
Hygiëne 9
Omgeving 10
Ilse Hansma gezin

Fantastisch

99
Bezocht: Zomer 2024
Geschreven: 26 mei 2025

Leuk dagje weg met kinderen en betaalbaar leuk om samen weg te gaan

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 8
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Daniël van der Horst met jonge kinderen

Speelplezier

10
Bezocht: Mei 2025
Geschreven: 26 mei 2025

Een fantastisch ruim opgezet speelparadijs met mooie en gevarieerde speeltoestellen een leuke kinderboerderij. Met de nieuw te bouwen overdekte speelplaats wordt het aanbod helemaal compleet.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 10
Mirandamet jonge kinderen

Plezier in de buitenlucht!

10
Bezocht: Mei
Geschreven: 26 mei 2025

Diversiteit aan speeltoestellen. Zowel voor onze 4 jarige als onze 7 jarige genoeg vermaak.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 10
Susannemet jonge kinderen

Geweldig park vriendelijk personeel

10
Bezocht: 20-5-25
Geschreven: 26 mei 2025

Leuk park veel extra's in de weekenden en vakanties

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Tinemet jonge kinderen

Prachtig

99
Bezocht: April 2025
Geschreven: 26 mei 2025

Ruim opgezet leuke attracties voor zowel kleine kinderen als grotere kinderen en vers hellende dieren die goed verzorgd worden en goede stallen hebben.

Prijs/kwaliteit 6
Personeel 8
Service 6
Hygiëne 8
Omgeving 9
Anneke met opa en oma

Geweldig

10
Bezocht: 2024
Geschreven: 26 mei 2025

Een dag vol vermaak, gezelligheid en leerzaamheid.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Henny Hollandermet jonge kinderen

Geweldig

10
Bezocht: 10/05/2025
Geschreven: 26 mei 2025

Het park ziet er goed verzorgd uit, het personeel is op het eerste aanblik goed verzorgd en klantvriendelijk, het eten is goed.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Elisemet een groep

Geweldig park

10
Bezocht: 09-05-2025
Geschreven: 26 mei 2025

Het was een gezellige dag met heerlijk eten en leuk personeel

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Tammenga gezin

Speelparadijs

10
Bezocht: Mei 2025
Geschreven: 26 mei 2025

Een super leuke speeltuin met veel extra's! En ook nog een binnenspeeltuin in the maling! Ideaal. Als er eben een bui komt, kunnen de kids lekker binnen spelen.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Liannemet jonge kinderen

Veel speelplezier!

10
Bezocht: Gehele periode wanneer het park ope
Geschreven: 26 mei 2025

Onze kleindochter vindt het fantastisch om daar heen te gaan en dan genieten wij ook.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Marga Teuben met jonge kinderen

Heerlijk park

10
Bezocht: Mei
Geschreven: 26 mei 2025

Heerlijk park voor opa's oma's papa's mama's kinderen van de basisschool!

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 8
Anneke Sander met jonge kinderen

Geweldig gezellig speelpark

10
Bezocht: 28 april 2025
Geschreven: 26 mei 2025

Vorig jaar voor het eerst geweest en ons zoontje. En hij vond het geweldig. Dit jaar een abonnement genomen. Dus al een paar keer geweest en het verveeld zeker nog niet.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Monique met jonge kinderen

Feest

10
Bezocht: 7 mei
Geschreven: 26 mei 2025

Het is altijd een feestje om op Nienoord te zijn. Het word alleen maar leuker met de grote hal die in aanbouw is.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 9
Joukje met jonge kinderen

Authentiek spelen

10
Bezocht: 2025
Geschreven: 14 mei 2025

Altijd een heerlijk dagje uit. Hier mogen de kinderen nog lekker kind zijn, door zelf op ontdekking te gaan. Hele mooie locatie op een landgoed.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
J. Stiekemamet jonge kinderen

Volgend jaar geen abonnement weer

4444
Bezocht: 7-8-2024
Geschreven: 9 augustus 2024

Het heeft zijn beste tijd gehad. Veel speelattributen zijn aan vervanging toe ze zijn oud en smerig. Alles ziet er een beetje aftands uit Volgens mij is er ook in geen jaren een verfkwast gehanteerd. Verder personeel bij de balie, zeer onvriendelijk..

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Krolmet jonge kinderen

Echt heel leuk park

10
Bezocht: 15-4-2022
Geschreven: 23 april 2022

Kinderfeestje van mijn dochter van 9 hier gevierd, echt een succes. Overzichtelijk en de kinderen hebben zich de hele dag vermaakt. Prijzen zijn hier nog betaalbaar en aanbod ok We komen zeker terug

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
JG van Dorstenmet jonge kinderen

Was veel beter.

11111
Bezocht: 08-08-2019
Geschreven: 9 augustus 2019

Attracties draaiden om en om dus kinderen moesten wachten om op de paardjes te gaan. Was druk maar horeca gedeelte bij apenkooi dicht. Rookvrij bord hangt er maar midden in het park is er een grote rookzone. Winkeltje had niks van nieno, geen knuffels etc. Was gewoon action rommel maar dan duurder. Nieno deed 1 show was verder nergens te bekennen. Restaurant was ronduit smerig!!! Vieze vloer, vieze tafels, plakkerigere stoelen. Wc erg smerig. Slappe patat en ongare Kaassoufle. Voor €13,50 kan je beter ergens heen gaan.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Anneliesmet jonge kinderen

Top dag gehad, goede prijs en nog betaalbare horec

10
Bezocht: 12-05-1918
Geschreven: 13 mei 2018

Overzichtelijk en veel te doen, het naast gelegen kasteel Nienoord maakt de dag compleet. Ook zwemmen en midget golf was mogelijk maar daar hadden we geen tijd meer voor, wij komen zeker terug

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
H Vrolijkmet jonge kinderen

Netjes park

666
Bezocht: 11 september 20165
Geschreven: 12 september 2016

Horeca in park restaurant slecht georganiseerd. Assortiment wat betreft belegde broodjes onvoldoende.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving

horeca waardeloos

5555
Bezocht: half mei 2013
Geschreven: 18 juni 2013

Wíj waren hier op een maandag. Toen wij eten wilde halen was dit niet mogelijk omdat het te druk was met schoolreisjes. De frituur hing vol. Vonden we wel slecht maar geen probleem. Dan maar een broodje ofzo. Maar ook dit was niet mogelijk. Ze hadden het te druk voor ons en moesten later maar weer komen. Klacht ingediend maar hier werd ook niks mee gedaan. Behalve dat ze openlijk over ons stonden te smoesen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.met jonge kinderen

Prettig,leuk

99
Bezocht: 9 mei 2013
Geschreven: 13 mei 2013

Mooi kleinschalig park met plezier voor de kleine genieters tot ongeveer 12 jaar. De grote familieglijbaan en apenkooi deden het erg goed bij mijn dochtertje en zoon. Ze hebben beide nog lekker een knuffel gekregen van de mascotte. Waren er met de stoomdagen. Ook al was het heel druk toch waren we snel aan de beurt bij de kassa en in het restaurant. Wij werden juist heel gastvrij ontvangen in tegenstelling tot een review van iemand anders..?!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
F.Haarstmet jonge kinderen

leuk voor kinderen maar niet eerlijk personeel

5555
Bezocht: 17 juli
Geschreven: 16 februari 2013

Door een ongelukje bij de ijsco kar mijn portemonnee op de balie laten liggen. Bij thuiskomst zie ik op mijn telefoon dat er door Nienoord is gebeld dus ik bel terug en dan weet niemand meer iets van het voorval........ Voor jonge kinderen is het mooi.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Elly Stuivermet jonge kinderen

veel te doen voor weinig geld

88
Bezocht: 12-aug-2012
Geschreven: 13 februari 2013

Klagers die blijven het is nooit goed,maar Nienoord een lust voor groot en klein en je weet dat het wel eens kan regenen en daar heeft Nienoord ook aan gedacht,top top. De stoomdagen zijn ook leuk om die te bezoeken zie You tube. De meeste kinderen willen niet naar huis na een dagje Nienoord. Het is een aanrader

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Fam de Vries uit Rotterdammet een groep

kind en moeder vriendelijk schoon en supergezellig

99
Bezocht: 14 mei jl
Geschreven: 12 juni 2011

We hebben ons heel goed vermaakt, veel genoten. Lekkere lunch leuke en spannende atracties . Dieren park netjes(ondanks dat dieren natuurlijkerwijs ook wel eens uitwerpselen ergens deponeren) :) De treintjes zijn leuk om naar te kijken en de grotere trein is leuk om mee te rijden (ritje is te kort volgens de kinderen) en de entree prijs is heel goed te doen en naar verhouding laag. Kortom

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Heleen Rozemamet jonge kinderen

Kindvriendelijk

99
Bezocht: 5 juni 2011
Geschreven: 9 juni 2011

Mooi kindvriendelijk park met erg grote speeltuin. Erg overzichtelijk met veel groen en picknicktafels én niet duur.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Marije de Grootmet jonge kinderen

Leuk!

99
Bezocht: 2010
Geschreven: 26 maart 2011

Mooi ruim opgezet speelpark in een natuurlijke omgeving. Gelukkig niet teveel elektrische toestellen waar je in andere parken vaak weer apart voor moet betalen. Veel afwisseling; gewoon erg leuk!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Martijn

Topdag voor de kids

88
Bezocht: regelmatig in 2010
Geschreven: 15 januari 2011

Het familiepark Nienoord staat al sinds 3 jaar op ons programma. Elk jaar kopen wij een familieabonnement. Want we gaan minstens 3 keer per jaar heen en dan kan dat al uit. Parkeren is gratis, consumpties niet te duur en goed. En het treinritje is elke keer een hoogtepunt. De kinderboerderij is altijd leuk met een heleboel geiten. Wel is het handig om bij de wisselautomaat naast de kassa een aantal 50 ct muntjes mee te nemen voor de paar attrakties die betaald moeten worden (traktor-rijden, elektrische autos en elektrisch paardenparcours). Speeltoestellen zijn goed onderhouden en zelfs bij slecht weer vermaken de kids zich in de overdekte appekooi. Al met al een prima dagje weg.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Fam. Hunziker

Review

99
Bezocht: 04/08/2010
Geschreven: 8 augustus 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Anneke Wolters

Review

88
Bezocht: 27-06-2010
Geschreven: 27 juni 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
loekino

Review

99
Bezocht: 9 april
Geschreven: 12 april 2010

Het is een gezellig en leuk park voor de kinderen,voor de ouders is het overzichtelijk.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Familie G.W.Kok-Talens

Review

99
Bezocht: 4 augustus 2009
Geschreven: 10 augustus 2009

Ik ben met mijn moeder en neefjes (5 en 8) op familiepark Nienoord geweest, voor de kleine kinderen en (model)spoor liefhebber is dit een echte aanrader. Een overcomplete speeltuin, leuke bezienswaardigheden, veel dieren en wel 6 a 7 miniatuurspoorbanen, waar je al dan niet op kan zitten en meerijden, bepaalde functies kan aansturen. Zelfs als het regent zijn er genoeg overdekte speel, zit en kijkmogelijkheden, zodat je je hoe dan ook niet kan vervelen. Het personeel is ook vriendelijk, en zo nodig staan deze je ook met raad en daad bij.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Wilco Mierop

Review

99
Bezocht: 9 augustus 2009
Geschreven: 1 augustus 2009

veel aanbiedingen en veel keuze waar je heen kan gaan ben erg tevreden met de informatie die dagje uit geeft.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
j.klasens

Review

99
Bezocht: 14-06-2009
Geschreven: 20 juni 2009

ik ga er al jaren naar toe zowel prive als met clubs en school ik heb ervaren dat kinderen helemaal uit hun dak gaan en begeleiders helemaal op hun gemak zonder stress ook kunnen genieten gewoon geweldig en betaalbaar top top top

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
gerda zuidema

Review

88
Bezocht: zomer 2008
Geschreven: 25 februari 2009

geweldige ligging op het landgoed nienoord. Het hele park ligt in het bos. super gewoon.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Marco

Review

777
Bezocht: 26-09-2008
Geschreven: 30 september 2008

erg leuke dag gehad met de kids vooral met mooi weer is het leuk door het aangrezende zwembad waar je ook in mag. Het park was erg schoon alleen de mensen mogen wat vriendelijker

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

5555
Bezocht: 29-7-2008
Geschreven: 29 juli 2008

Het park ziet er leuk uit en is aantrekkelijk voor kinderen, maar je betaalt voor een kind van net 1 jaar de volle prijs, terwijl ze ng bijna niets kunnen in het park. Dan heb je nog 2 attracties waar je los voor moet betalen, terwijl je al entree betaalt. In Drouwenerzand betaal je entree en is alles gratis. Daarbij hadden wij het ongeluk dat we net een uurtje binnen waren en het begon te onweren en regenen. Dit was al in de middag. Ik kon dit aan de hand van de bon ook bewijzen. Ik vroeg aan die vrouw aan de kassa of ze ook iets van couponnen hadden, om een volgende keer dan terug te komen met korting, want het was natuurlijk jammer dat je weer zo snel naar huis moest. Maar ze was erg kort en bot en zei: Die hebben we niet, pech gehad dat het regent. Ik vind dit niet bepaald een nette afhandeling. Ze had anders op zijn minst een gratis kop koffie kunnen aanbieden of iets dergelijks. Wij hebben besloten hier niet weer heen te gaan, we rijden wel door naar Drouwenerzand.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Angelique Veenhuizen

Review

99
Bezocht: 3mei 2008
Geschreven: 3 mei 2008

Heerlijk gezellige veilige omgeving met leuke speelatributen, netjes en veel variatie neem je een kleed mee dan kun je daar heerlijk genieten, zonnen picknicken lezen onderwijl spelen je kinderen. (uitje vor kids 2 t/m 12 jaar.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
nienenoord

Review

88
Bezocht:
Geschreven: 27 juli 2007

echt een leuke dag gehad. Wat ging het doen regenen of bleef het droog? Leuke combinatie van 's ochtends lekker zwemmen in het zwemkasteel en 's middags spelen in de speeltuin.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
A.W. Doornbos