Beoordelingen Sara's Pannenkoekenhuis

Filter op gezelschap:

geweldig!

10
Bezocht: 28 april 2013
Geschreven: 29 april 2013

Een heerlijke middag gehad. Een fantastisch lekkere high tea, die we van tevoren gereserveerd hadden. Met schattig, kneuterig, ouderwets servies. Alles huisgemaakt. En meer dan genoeg voor iedereen. Alleen al de pannenkoekjes waren een feest om te zien.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Huismamet vrienden

Niet voor herhaling vatbaar

33333
Bezocht: 28 oktober
Geschreven: 29 oktober 2012

We hadden gereserveerd op een zondagmiddag met een grouponbon voor onbeperkt pannebkoeken eten, met vier volwassenen en 1 kind. Bij binnenkomst werd onze bestelling opgenomen door een onzekere en zenuwachtige jongen. De eigenaresse kwam na drie kwartier binnen en pas na een uur hadden we onze eerste niet erg rijkelijk belegde pannenkoek. Direct na deze pannenkoek bestelden we nog een, die opnieuw na bijna een uur kwam. Onze driejarige dochter was er intussen ook wel zat van, evenals wij allemaal. Er zaten overigens meer klanten wiens geduld aardig op de proef werd gesteld. Maar de eigenaresse leek het niet door te hebben, want ze keuvelde gezellig met bekenden in de zaak. Ondanks dat we onbeperkt pannenkoeken konden eten, hadden we geen zin om nog een uur te wachten. Kortom, wij komen hier niet terug!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Bakkermet jonge kinderen

goed

88
Bezocht: 26 - 8 - 2012
Geschreven: 27 augustus 2012

een gezellig resautant in ouderwetse stijl geen gehaast en gedram.ze gaan leuk met kinderen om en nemen de tijd voor een praatje tussendoor. alleen jammer dat er weinig kinderspeelgoed was. de pannekoeken zijn lekker en wij waren tevreden.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
aliegezin

Review

88
Bezocht: 14-02-09
Geschreven: 22 februari 2009

Heerlijke rijkbelegde pannenkoeken. Heel ouderwets en sfeervol en gezellige bediening van een echte sara.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Dorine

Review

88
Bezocht: 14-02-09
Geschreven: 22 februari 2009

Heerlijke rijkbelegde pannenkoeken. Heel ouderwets en sfeervol en gezellige bediening van een echte sara.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Dorine

Review

5555
Bezocht: 1-08-08
Geschreven: 1 augustus 2008

voor een pannenkoekhuis waren het toch erg droge en stugge pannenkoeken. net alsof ze ze zo bij de aldi hadden gekocht. wel een leuke nostalisch sfeertje

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.