Beoordelingen Edese Schaapskudden

Filter op gezelschap:

Leuk en nuttig voor de Heide

10
Bezocht: 4-12-2016
Geschreven: 7 januari 2017

Zeer nuttig om de Heide open te houden. Erg leuk om de kudde tegen te komen. Daarna koffie bij Juffrouw Tok (overzijde weg). Ik zag dat je via de site van de Schaapskudde kunt sponsoren. Kaarten en leuke babyknuffels.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
v Dijkmet jonge kinderen

Review

10
Bezocht: september 2010
Geschreven: 10 september 2010

Het is een geweldige voldoende en ik wil ook wel aangeven waarom: Geweldig leuk om de kudde (Noord-Ginkel?) van Aart van de Brandhof te bezoeken. Leuke gesprekken met de herder en zeer informatief. Echt genoten! Houd het vooral in stand zeker ook vanuit cultuur-historisch perspectief. Ik wil er graag aan bijdragen. Verneem graag hoe. Met vriendelijke groet, M. Beumer, Bennekom

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.