gezellig , intressant




9zijn er met zijn drietjes geweest en erg leuk dat je ook dingen kon ruiken en daarna gezellig bij de kachel een bakje koffie met een heerlijk stukje echte vlaai,zeer huislijk en knus.ook leuk dat er een drank verkocht wordt voor de kinderen.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
