Beoordelingen Graanbranderij De IJsvogel

Filter op gezelschap:

gezellig , intressant

99
Bezocht: november
Geschreven: 27 januari 2014

zijn er met zijn drietjes geweest en erg leuk dat je ook dingen kon ruiken en daarna gezellig bij de kachel een bakje koffie met een heerlijk stukje echte vlaai,zeer huislijk en knus.ook leuk dat er een drank verkocht wordt voor de kinderen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
celiemet oudere kinderen

Review

88
Bezocht: 18 mei 2010
Geschreven: 8 juli 2010

we waren met een heel stel. iedereen, van groot tot klein vond het een leuke ervaring een geweldige uitleg die niet verveelde en een leuk terras. de proeverij was ook goed.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
fam perree en aerts

Review

000000
Bezocht:
Geschreven: 4 februari 2007

Wij zijn hier 2 jaar geleden geweest en hebben er veel plezier aan beleefd! Erg leuk en leerzaam om te bekijken en het borreltje achteraf was heerlijk! We hebben dus gelijk maar een paar flessen gekocht.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Jolanda