Vies




1Met de boot geweest. Wat is het op de eilandjes waar je kunt komen een rotzooi, iedereen gaat hier zijn ontlasting neerleggen en het ruikt er vreselijk naar urine overal liggen papieren zakdoekjes, wc papier vieze luiers en menstruatiemateriaal. Kortom het is hier erg vies, kom hier nooit meer
