Beoordelingen Cityhotel Stadskanaal

Filter op gezelschap:

Review

4444
Bezocht: 12 juli 2009
Geschreven: 18 juli 2009

zondag 12 juli hebben wij in jullie hunebed geslapen. Het was niet wat wij ervan verwacht hadden voor dat geld. Gordijn kwam van de muur. achter deze gordijn kon je zien hoe slecht alles is afgewerkt. Kabels op de grond. men kon niet op blote voeten lopen. op het balkon kon maar 1 persoon staan.brandvlek in kussen. badkamer was niet aangepast aan een hunebedkamer. eigenaar ga svp zelf eens kijken en constateer wat er allemaal mis is.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving

Review

10
Bezocht: 23 tm 25 juli 2008
Geschreven: 27 juli 2008

perfect! nog nooit zoiets moois meegemaakt vooral sávonds lijkt het of je echt in de natuur zit erg mooi nagemaakt we zijn er drie dgn geweest, perfect schoon hotel erg vriendelijk en net personeel behulpzaam bij het zoeken naar leuke uitjes eten is verrukkelijk heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet ze houden ook erg veel rekening met de gasten mbt dieten etc zeer zeker nog n's

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
sandra bierens