Review




4zondag 12 juli hebben wij in jullie hunebed geslapen. Het was niet wat wij ervan verwacht hadden voor dat geld. Gordijn kwam van de muur. achter deze gordijn kon je zien hoe slecht alles is afgewerkt. Kabels op de grond. men kon niet op blote voeten lopen. op het balkon kon maar 1 persoon staan.brandvlek in kussen. badkamer was niet aangepast aan een hunebedkamer. eigenaar ga svp zelf eens kijken en constateer wat er allemaal mis is.