Beoordelingen Ballorig Zaandam - GESLOTEN

Filter op gezelschap:

Bah

11111
Bezocht: 23-08-2020
Geschreven: 25 augustus 2020

Vies !!! Na een bezoek kan je je sokken wel weggooien. Je blijft overal aan de grond kleven van de gemorste viezigheid...wat niet schoongemaakt wordt. (Vaste vloerbedekking!!) Twee man personeel, zeer onvriendelijk en star. En dan ook nog vieze toiletten. Geen aanrader !! Ik kom hier iig nooit meer, bah

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Reneemet jonge kinderen

Review

88
Bezocht: 24-10-2009
Geschreven: 29 oktober 2009

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

777
Bezocht: februari 2008
Geschreven: 25 oktober 2008

Veel speelattributen en speelruimte gezellig ingericht. 'kantine' niet erg kindvriendelijk en weinig variatie. Geen oplettend personeel buiten de ouders van de kinderen om, zaten een beetje met elkaar te kletsen. Wel mogelijkheid voor ouders om bij spelende kinderen te komen. Wel wat weinig zitplaatsen voor de ouders bij de speeltoestellen zelf.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: zo vaak mogelijk!!!!!!!
Geschreven: 1 oktober 2008

Heerlijk een dagje onbezorgd spelen met de kids!!!! Lekker een boekje met een cappucino erbij,voor het naar huis gaan nog iets eten en dan thuis stop ik mijn kinderen moe maar voldaan in hun bedjes!!! Kortom,....voor het hele gezin een gezellig,actief en ontspannen dagje weg!!!!!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

777
Bezocht: maart 2008
Geschreven: 21 september 2008

Het is een ruime hal, waar kinderen naar harte lust zich uit kunnen leven. Het ziet er netjes uit. Alleen jammer dat je verplicht bent om daar je eten en drinken te kopen, je mag zelf geen etenswaren meenemen. Voor de ouders hoef je daarin tegen niet te betalen alleen voor kinderen vanaf 2 jaar.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Elles Meijer-Fischer

Review

666
Bezocht: begin 2005
Geschreven: 21 juni 2008

Druk en vies

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: 2007
Geschreven: 21 juni 2008

Overzichtelijk, leuke organisatie kinderfeestjes, schoon, uitdagend voor jonge en iets oudere kinderen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Lara

Review

10
Bezocht: 13-02-08
Geschreven: 13 maart 2008

Verjaardags feestje van me zoon gevierd. Was een leuke dag en goed georganiseerd.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Susanne Reinhart

Review

88
Bezocht:
Geschreven: 3 januari 2008

De kinderen hebben het reuze naar hun zin en vliegen in de rondte terwijl je als ouderes kunt blijven zitten en wat drinken of eten .Je heb een goed overzicht en je kunt je kinderen goed in de gaten houden dat is niet in het ballorig in hoorn. het enige nadeel is dat het er een beetje kil aan doet

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
boessenkool