Bah




1Vies !!! Na een bezoek kan je je sokken wel weggooien. Je blijft overal aan de grond kleven van de gemorste viezigheid...wat niet schoongemaakt wordt. (Vaste vloerbedekking!!) Twee man personeel, zeer onvriendelijk en star. En dan ook nog vieze toiletten. Geen aanrader !! Ik kom hier iig nooit meer, bah
